مطالب مرتبط:
ساخت 57 شهرک مسکونی مصوب شده است
معاون وزیر راه و شهرسازی: ساخت 57 شهرک مسکونی مصوب شده است
اجرای دیسپاچینگ باعث قطع برق شهرک های صنعتی قشم می شود
طرح مکان یابی شهرک مسکونی جدید در سنندج و سقز به تصویب رسید
آتش سوزی گسترده در یک شهرک صنعتی در جنوب تهران
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 اردیبهشت 1403 ساعت 00:152024-04-27اقتصادي

ایجاد 57 شهرک در کشور مصوب شده است


مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن وزارت راه و شهرسازی گفت: 57 شهرک را مصوب کردیم که مراحل تصویب بخشی از آنها را به پایان رساندند و در اختیار طرح قرار گرفته و واحدهای مسکونی در این طرح ساخته شده اند.

- ایسنا/لرستان مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن وزارت راه و شهرسازی گفت: 57 شهرک را مصوب کردیم که مراحل تصویب بخشی از آنها را به پایان رساندند و در اختیار طرح قرار گرفته و واحدهای مسکونی در این طرح ساخته شده اند.

ارسلان مالکی شامگاه شنبه در جلسه شورای مسکن لرستان در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در طرح نهضت ملی مسکن در کشور بیش از 2 میلیون و 500 هزار واحد در حال اجرا داریم.

وی گفت: علاوه براین واحدهایی که در حال اجرا هستند، 45 هزار هکتار زمین به محدوه شهرها الحاق شده و در اختیار طرح قرار گرفته است.

معاون وزیر راه و شهرسازی بیان کرد: 57 شهرک را مصوب کردیم که مراحل تصویب بخشی از آنها را به پایان رساندند و در اختیار طرح قرار گرفته و واحدهای مسکونی در این طرح ساخته شده اند.

مالکی گفت: در بافت فرسوده نیز به همین میزان تسهیلات پرداخت شده و مردم با دریافت تسهیلاتی که دولت داده زمین خود را ساختند.

وی ادامه داد: در لرستان پیچیدگی تامین زمین کار نهضت ملی را با دشواری مواجه کرده است بطوریکه در تامین زمین در لرستان عقب هستیم و در جلسه شورای مسکن امشب جمع بن


برچسب ها: سازمان ملی زمین و مسکن - راه و شهرسازی - وزارت راه و شهرسازی - سازمان ملی زمین - واحدهای مسکونی - معاون وزیر راه و شهرسازی - شهرسازی
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد 57 شهرک در کشور مصوب شده است

ایجاد 57 شهرک در کشور مصوب شده است