مطالب مرتبط:
قیمت طلا، دلار، سکه و ارز| 10 اردیبهشت 1403
قیمت دلار، سکه و طلا 10 اردیبهشت 1403
قیمت جهانی نفت امروز 1403/02/10 |برنت 88 دلار و 68 سنت شد
قیمت روز ارز های مبادله ای/ دلار کاهشی شد
کاهش قیمت دلار ادامه دار است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 اردیبهشت 1403 ساعت 08:002024-04-30اقتصادي

روند نزولی قیمت دلار شروع شده است


  احمد اشتیاقی، تحلیلگر بازار های مالی در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری دانشجو با اشاره به این موضوع که جنگ و مسائل سیاسی بر بازار های مالی اثر می گذارد و این امر صرفا به ایران اختصاص ندارد، - احمد اشتیاقی گفت: افزایش یکباره قیمت دلار کاملا سیاسی است.

زمانی که تنش و مسائل سیاسی رفع شود، نرخ دلار حتی به کمتر از کانال 60 هزار تومان هم باز می گردد؛ در این صورت دلار صرفا به اندازه نیمی از تورم رشد داشته که یک امر عادی محسوب می شود.

  احمد اشتیاقی، تحلیلگر بازار های مالی در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری دانشجو با اشاره به این موضوع که جنگ و مسائل سیاسی بر بازار های مالی اثر می گذارد و این امر صرفا به ایران اختصاص ندارد، گفت: با رخ دادن جنگ، بی ثباتی در اقتصاد ایجاد می شود و این بی ثباتی در روند بازار های مالی اثر می گذارد.

  وی با بیان اینکه بازار ارز در جامعه ای مانند ایران که در آن انتظارات تورمی پررنگ است، با هر تنش سیاسی دچار التهاب می شود، اظهار کرد: ایجاد نوسان در بازار ارز با حمله به کنسولگری ایران در دمشق و پاسخ کشورمان به رژیم صهیونیستی و درگیری های بعدی طبیعی است، ولی با کاهش این تنش سیاسی روند صعودی نرخ ارز متوقف یا کاهشی می شود.


برچسب ها: مسائل سیاسی - بازار - سیاسی - مالی - اقتصاد - قیمت دلار - دلار
آخرین اخبار سرویس:

روند نزولی قیمت دلار شروع شده است

روند نزولی قیمت دلار شروع شده است