مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 اردیبهشت 1403 ساعت 12:552024-05-10بين الملل

یکی پرسید!


هفت ماه از «طوفان الاقصی» می گذرد و حدود 240 گروگان اسراییلی به غزه منتقل شدند؛ اما همان دستگاه امنیتی و اطلاعاتی اسراییل و با کمک سرویس های اطلاعاتی آمریکا و چند کشور اروپایی و تمرکز بی سابقه آن ها و ماهواره های جاسوسی و.

- هفت ماه از طوفان الاقصی می گذرد و حدود 240 گروگان اسراییلی به غزه منتقل شدند؛ اما همان دستگاه امنیتی و اطلاعاتی اسراییل و با کمک سرویس های اطلاعاتی آمریکا و چند کشور اروپایی و تمرکز بی سابقه آن ها و ماهواره های جاسوسی و.

بر نوار غزه نتوانستند مکان نگهداری این اسرا را شناسایی کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، صابر گل عنبری در کانال تلگرامی خود نوشت: چند روز قبل در نشستی بیست نفره یکی پرسید: راستی فلانی هفت ماه از جنگ گذشت و هنوز یک معما برایم حل نشده است.

گفتم کدام معما؟ گفت: این که اسراییل با اون دستگاه های عریض و طویل اطلاعاتی و امنیتی پیشرفته مگه میشه از برنامه حماس برای حمله طوفان الاقصی اطلاع پیدا نکرده باشد؟ تعجب کردم و گفتم: اتفاقا اتفاقات این هفت ماه به این سوال و سوالات بیشمار دیگری که از روزهای نخست حمله هفتم اکتبر مطرح شد، پاسخ روشنی داده است.

گفت: چطور؟ گفتم: هفت ماه از طوفان الاقصی می گذرد و حدود 240 گروگان اسراییلی به غزه منتقل شدند؛ اما همان دستگاه امنیتی و اطلاعاتی اسراییل و با کمک سرویس های اطلاعاتی آم


برچسب ها: اطلاعاتی - اسراییل - اطلاع - اسرا - دستگاه - امنیتی - الاقصی
آخرین اخبار سرویس:

یکی پرسید!

یکی پرسید!