مطالب مرتبط:
ارتش آمریکا از پایان کار نصب اسکله شناور برای ارسال کمک به غزه خبر داد
آمریکا از استقرار اسکله شناور کمک رسانی به غزه خبر داد
وزیر خارجه آمریکا: ایران روسیه را در مقابل اوکراین، حمایت نظامی می کند
استایل زیبا و وسترنی «کیمیا خاتون» فیلم مست عشق در آمریکا (تصاویر)
حزب توسعه ملی: خیزش دانشجویان آمریکای نشانگر عصر جدیدی از درک یگانگی انسان ها است/ برخوردهای خشن پلیس آمریکا با دانشجویان و اساتید با ادعاهای آزادیخواهانه در تضاد است/ اگر دانشگاهیان امکان اعتراض به برخوردهای امنیتی را داشتند رفتار پلیس آمریکا را نیز محکو
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 اردیبهشت 1403 ساعت 08:552024-05-17اقتصادي

خبر فوری از سنای آمریکا


لغو قانون SEC به عنوان یک توسعه مثبت برای بازار ارزهای دیجیتال تلقی می شود، که می تواند منجر به مشارکت بیشتر نهادی و پذیرش گسترده تر دارایی های دیجیتال در سیستم مالی شود.

-  تصمیم سنای آمریکا برای لغو قانون SEC که موسسات مالی را ملزم می کرد دارایی های دیجیتال مشتریان را در ترازنامه خود ثبت کنند، تأثیرات مهمی بر بازار ارزهای دیجیتال دارد.

 محتوای SAB 121: قانونSAB 121 بانک ها را ملزم می کرد تا دارایی های رمزنگاری شده ای را که برای مشتریان نگهداری می کنند، به عنوان بدهی در ترازنامه خود ثبت کنند.

این قانون به عنوان یک بار اضافی در نظر گرفته می شد زیرا بانک ها را مجبور می کرد تا دارایی های نگهداری شده را مشابه دارایی های سنتی مدیریت کنند، که می توانست بر الزامات سرمایه و نقدینگی آنها تأثیر بگذارد .

 تأثیر لغو این قانون: به گزارش سایت قطره و به نقل ازکی و چی این قانون تاثیرات زیادی بر بازار رمز ارزها خواهد داشت که مهم ترین آنها عبارتند از: 1- تسهیل برای موسسات مالی: با لغو SAB 121، بانک ها دیگر ملزم نیستند دارایی های دیجیتال مشتریان را در ترازنامه های خود ثبت کنند.

این امر باعث کاهش بار مقرراتی و نیاز به نگهداری سرمایه قابل توجه در برابر این دارایی ها می شود و انجام خدمات نگهداری رمزنگاری را برای بانک ها آسان تر می کند.


برچسب ها: بازار ارزهای دیجیتال - دارایی - قانون - دیجیتال - سنای آمریکا - بازار - مشتریان
آخرین اخبار سرویس:

خبر فوری از سنای آمریکا

خبر فوری از سنای آمریکا