مطالب مرتبط:
تحلیل المانیتور از سخنان کمال خرازی: جهان باید ایران را به عنوان دارنده بالقوه سلاح هسته ای بپذیرد
توانایی استراتژیک برای ساخت سلاح هسته ای، قدرت بازدارندگی را بالا می برد
کمال خرازی از مذاکرات محرمانه ایران و آمریکا پرده برداشت +جزییات
انهدام کارگاه تولید سلاح در اندیمشک
سلاح های pcp غیرمجاز شناخته شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 اردیبهشت 1403 ساعت 19:102024-05-12بين الملل

خرازی: تنها دارنده سلاح هسته ای منطقه باید خلع سلاح شود


رییس شورای راهبردی روابط خارجی با تاکید بر مواضع جمهوری اسلامی ایران برای منطقه ای عاری از سلاح هسته ای گفت: اگر اسراییل جسارت کند و بخواهد ایران را تهدید هسته ای کند در دکترین هسته ای خود تجدید نظر می کنیم.

- رییس شورای راهبردی روابط خارجی با تاکید بر مواضع جمهوری اسلامی ایران برای منطقه ای عاری از سلاح هسته ای گفت: اگر اسراییل جسارت کند و بخواهد ایران را تهدید هسته ای کند در دکترین هسته ای خود تجدید نظر می کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کمال خرازی رییس شورای راهبردی روابط خارجی طی سخنانی در سومین نشست گفت و گوهای ایرانی - عربی با عنوان برای همکاری و تعامل اظهار داشت: امیدوارم این جلسات موجبات نزدیکی فکری شود و باب تعامل و همکاری بیشتر بین ایران و کشورهای عربی فراهم شود، امروزه گرفتار جنگ غزه هستیم و همه باید تلاش کنند این جنگ متوقف شود.

وی تصریح کرد: متاسفانه با حمایت اروپا و آمریکا جنگ غزه همچنان ادامه دارد، آمریکا و اروپا از یک طرف تسلیحات کشنده در اختیار اسراییل قرار می دهند که علت اصلی ادامه این جنگ است و از طرف دیگر اشک تمساح می ریزند برای مردم عادی زنان و کودکانی که به شهادت می رسند این چه معنایی دارد، آیا این پذیزفتنی است، اگر می خواهید به مردم غزه آسیب بیشتری نرسد اسلحه نفرستید، کمک نکنید، بگذارید این جنگ فروکش کند.


برچسب ها: شورای راهبردی روابط خارجی - هسته ای - شورای راهبردی - جمهوری اسلامی ایران - سلاح هسته ای - روابط خارجی - ایران
آخرین اخبار سرویس:

خرازی: تنها دارنده سلاح هسته ای منطقه باید خلع سلاح شود

خرازی: تنها دارنده سلاح هسته ای منطقه باید خلع سلاح شود