مطالب مرتبط:
حبس در انتظار کارفرمایان گلستانی که اتباع غیرقانونی را بکار بگیرند
شکستی تاریخی در انتظار پروژه اسراییل
سقوط یک پله ای در انتظار یوونتوس با توقف برابر میلان
فال عشق | فال عشق امروز | یه شروع دوباره در انتظار توست! + تفسیر دقیق
بازار ارز در انتظار مذاکرات هسته ای است؟
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 اردیبهشت 1403 ساعت 13:302024-04-28سياسي

6 ماه حبس در انتظار کارفرمایان دارای کارگر غیر ایرانی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه استان ها خبرگزاری دانشجو، محمود اسپانلو در دیدار با جمعی از جامعه کارگری و کارفرمایان گلستان اظهار کرد: حمایت از کارگران رابطه مستقیم با فعالیت اشتغال و تولید دارد و در این قسمت هم در ستاد اقتصاد مقاومتی استان برای کمک به واحد های .

- دادستان عمومی و انقلاب مرکز گلستان با تاکید بر بهره گیری از توان نیرو های ایرانی گفت: بر اساس قانون برای کارفرمایانی که از اتباع غیرقانونی استفاده کنند؛ 91 روز تا 180 روز حبس در نظر گرفته شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه استان ها خبرگزاری دانشجو، محمود اسپانلو در دیدار با جمعی از جامعه کارگری و کارفرمایان گلستان اظهار کرد: حمایت از کارگران رابطه مستقیم با فعالیت اشتغال و تولید دارد و در این قسمت هم در ستاد اقتصاد مقاومتی استان برای کمک به واحد های تولیدی از کارفرمایان حمایت می کنیم تا منجر به حفظ و پایداری اشتغال کارگران شود.

وی درباره به کارگیری اتباع خارجی غیرقانونی در کارگاه ها هم گفت: بر اساس قانون برای کارفرمایانی که از اتباع غیرقانونی استفاده کنند؛ از 91 روز تا 180 روز حبس در نظر گرفته شده است.

اسپانلو ادامه داد:از این پس ماموریت جدید معاونت حقوق عامه دادسرای مرکز استان، پیگیری موضوعات مربوط به حقوق کارگری و کارفرمایی است و همه جامعه کارگری استان می توانند از امرو


برچسب ها: کارفرمایان - ستاد اقتصاد مقاومتی استان - ستاد اقتصاد مقاومتی - کارگر - اقتصاد مقاومتی - محمود اسپانلو - جامعه کارگری
آخرین اخبار سرویس:

6 ماه حبس در انتظار کارفرمایان دارای کارگر غیر ایرانی

6 ماه حبس در انتظار کارفرمایان دارای کارگر غیر ایرانی