مطالب مرتبط:
300 کلاس درس جدید در استان اردبیل امسال تحویل نظام آموزشی می شود
تا مهرماه امسال 300 کلاس درس جدید تحویل نظام آموزشی می شود
بهره برداری از پروژه پوشش سراسری شبکه فیبر نوری در استان قم/ افزایش جمعیت تحت پوشش فیبر نوری به 7 و نیم میلیون خانوار/ وعده وزیر ارتباطات برای رسیدن جمعیت بهره مند از فیبر نوری به 14 میلیون خانوار تا پایان سال
چرا روغن، همزمان با دریافت ارز ترجیحی، مجوز صادرات گرفت!؟ معاون پیشین ارزی بانک مرکزی با هشدار نسبت به صادرات مجدد: با پدیده کاهش مصرف همزمان با افزایش واردات روبرو هستیم
ثبت نام وام ازدواج | شرایط دریافت وام ازدواج / وام ازدواج افزایش میابد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 اردیبهشت 1403 ساعت 05:102024-05-10پزشكي

300 بیماری مشمول دریافت بسته های حمایتی ویژه / افزایش بیماری های تحت پوشش تا پایان امسال


مدیرعامل سازمان بیمه سلامت با اشاره به اینکه 300 بیماری (107 گروه بیماری) تحت پوشش صندوق حمایت از بیماران خاص و صعب العلاج قرار دارند، گفت: - مدیرعامل سازمان بیمه سلامت با اشاره به اینکه 300 بیماری (107 گروه بیماری) تحت پوشش صندوق حمایت از بیماران خاص و صعب العلاج قرار دارند، گفت: تعداد گروه های بیماری هایی که از حمایت این صندوق برخوردار می شوند، تا پایان سال افزایش می یابد.

دکتر محمدمهدی ناصحی در گفت وگو با ایسنا، درباره بسته های صندوق حمایت از بیماران خاص و صعب العلاج اظهار کرد: 107 گروه بیماری از خدمات صندوق حمایت از بیماران خاص و صعب العلاج برخوردار هستند؛ به عبارت دیگر می توان گفت حدود 300 بیماری مشمول دریافت بسته های حمایتی شده اند.

وی با بیان اینکه سرطان جزو بیماری هایی است که تحت پوشش صندوق حمایت از بیماران خاص و صعب العلاج قرار دارد، افزود: هنگامی که از بیماری سرطان سخن به میان می آید منظور فقط یک نوع خاص از گروه سرطان نیست؛ بلکه تمام سرطان ها را در کانون توجه قرار داده ایم و حمایت ها تنها از یک نوع خاص نیست.

مدیر عامل سازمان بیمه سلامت ادامه داد: همچنین ارائه بسته حمایتی برای بیماری هایی که چندین نوع دارند، فقط مختص سرطان نیست، بلکه بیماری های متابولیک نیز چندین نوع دارند؛ حداقل 22 نوع بیماری متابولیک شناسایی شده است.


برچسب ها: بیماران خاص و صعب العلاج - حمایت از بیماران خاص - بیماری - صندوق حمایت - بیماران خاص - حمایت - بیماران
آخرین اخبار سرویس:

300 بیماری مشمول دریافت بسته های حمایتی ویژه / افزایش بیماری های تحت پوشش تا پایان امسال

300 بیماری مشمول دریافت بسته های حمایتی ویژه / افزایش بیماری های تحت پوشش تا پایان امسال