مطالب مرتبط:
اجرای 500 عنوان برنامه در دهه کرامت در فارس
برنامه های دهه کرامت در یزد تشریح شد
اجرای 40 ویژه برنامه دهه کرامت در استان مرکزی
اجرای 300 عنوان برنامه دهه کرامت در ایلام
برگزاری 450 برنامه دهه کرامت در بوشهر
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 اردیبهشت 1403 ساعت 13:302024-05-07سياسي

برنامه های دهه کرامت در فارس اعلام شد


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس با اشاره به در پیش رو بودن دهه کرامت به تشریح برنامه های این دهه در سطح استان پرداخت.

- ایسنا/فارس رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس با اشاره به در پیش رو بودن دهه کرامت به تشریح برنامه های این دهه در سطح استان پرداخت.

حجت الاسلام والمسلمین حسین ملک مکان امروز، 18 اردیبهشت ماه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در سال جاری دهه کرامت در بازه زمانی 21 تا 31 اردیبهشت ماه برگزار می شود، گفت: هر ساله از اول تا 11 ذی القعده به نام دهه کرامت نامگذاری می شود که ابتدای آن ولادت حضرت معصومه(س)، اواسط آن بزرگداشت حضرت شاهچراغ(ع) و انتهای آن سالروز ولادت حضرت علی بن موسی الرضا(ع) است.

وی از برگزاری برنامه های دهه کرامت در بیش از 120 نقطه شهر و روستا استان فارس خبر داد و افزود: یکسری برنامه های تبیینی مانند پاتوق های دخترانه جهت تبیین چرایی حجاب و عفاف و سبک زندگی ایرانی ـ اسلامی همراه با گفت وگوهای چالشی و پرسش و پاسخ برگزار خواهد شد.

ملک مکان با بیان اینکه به مناسبت سالروز ولادت حضرت معصومه(س) و روز دختر نیز یکسری برنامه ها اجرا می شوند، از جمله این برنامه ها را جشن های مادر دختری، جشن های خواهر برادری، پیاده روی های خانوادگی، حرکت دسته جمعی دختران از ساعت 15:30 روز 20 اردیبهشت ماه به سمت حرم مطهر حضرت شاه


برچسب ها: دهه کرامت - رییس شورای هماهنگی - برنامه - کرامت - تبلیغات اسلامی - شورای هماهنگی - فارس
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های دهه کرامت در فارس اعلام شد

برنامه های دهه کرامت در فارس اعلام شد