مطالب مرتبط:
کدام نامزدهای دور دوم حوزه انتخابیه تهران سابقه دار هستند؟+ جدول
کدام نامزدهای دور دوم حوزه انتخابیه تهران سابقه نمایندگی دارند؟+ جدول
حمایت جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران از خیزش ضد صهیونیستی دانشجویان ایالات متحده آمریکا
مرحوم طهمورث ساجدی صبا در نقد ادبی منصف بود/ اهدای کتابخانه شخصی به دانشگاه تهران
کدام نامزدهای دور دوم حوزه انتخابیه تهران سابقه نمایندگی دارند؟+ جدول
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 اردیبهشت 1403 ساعت 14:502024-04-30دانش

سابقه دانشگاه جندی شاپور به دانشگاه تهران منضم شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سید محمد مقیمی، رییس دانشگاه تهران در آستانه سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم در جمع اساتید و دانشجویان دانشکده الهیات و معارف اسلامی دانشگاه تهران، - و شورای عالی انقلاب فرهنگی مأموریتی به ما سپرد تا برای ارتقای فرهنگ و تمدن ایرانی-اسلامی بر محور نهاد علم تلاش شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سید محمد مقیمی، رییس دانشگاه تهران در آستانه سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم در جمع اساتید و دانشجویان دانشکده الهیات و معارف اسلامی دانشگاه تهران، با اشاره به قرارگیری در آستانه نودمین سالگرد تأسیس دانشگاه تهران، گفت: ویژگی متفاوتی که آیین نود سالگی دانشگاه تهران نسبت به برنامه های هفتاد و هشتاد سالگی دارد، این است که تلاش کردیم قدمت نهاد علم در ایران را به سابقه دانشگاه تهران ضمیمه کنیم.

رییس دانشگاه تهران به سابقه سنت دانشگاهی در ایران از جندی شاپور تا دانشگاه تهران اشاره کرد و افزود: این سابقه حتی در بین دانشگاهیان هم مغفول مانده و کمتر به آن توجه می کنیم.

از این رو در سال 1402 طی مکاتبه ای رسمی به شورای عالی انقلاب فرهنگی پیشنهاد شد تا این سابقه به نوعی به تاریخ و قدمت دانشگاه تهران ضمیمه شود.


برچسب ها: دانشگاه تهران - دانشگاه - استاد شهید مرتضی مطهری - تهران - رییس دانشگاه تهران - شهید مرتضی مطهری - دانشکده الهیات
آخرین اخبار سرویس:

سابقه دانشگاه جندی شاپور به دانشگاه تهران منضم شد

سابقه دانشگاه جندی شاپور به دانشگاه تهران منضم شد