مطالب مرتبط:
اعلام آمادگی هلال احمر ایران برای کمک به سیل زدگان کنیا
آماده باش 20 تیم هلال احمر در کاشان
آمادگی هلال احمر ایران برای کمک به سیل زدگان کنیا
نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر: پرچم هلال احمر یادآور امید و آرامش در جامعه است/مسئولیت در جمعیت هلال احمر پذیرفتن یک امانت الهی است
آمادگی هلال احمر ایران برای کمک به سیل زدگان کنیا
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 اردیبهشت 1403 ساعت 20:302024-05-01اقتصادي

هلال احمر بوشهر در جمع برترین های خانه هلال کشور قرار گرفت


مدیرکل دفتر توسعه خانه های هلال احمر کشورگفت: آنچه در بوشهر شاهد بودیم عملکرد بسیار خوبی است و این استان در جمع برترین های فعال در حوزه خانه های هلال قرار دارد.

- ایسنا/بوشهر مدیرکل دفتر توسعه خانه های هلال احمر کشورگفت: آنچه در بوشهر شاهد بودیم عملکرد بسیار خوبی است و این استان در جمع برترین های فعال در حوزه خانه های هلال قرار دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهدی احدی با اشاره به فعالیت های یک سال اخیر، تعامل رو به رشد با خیرین، توسعه و افزایش تعداد خانه های هلال و پوشش عملکرد استان بوشهر را مثبت خواند و تصریح کرد: در بازدیدهایی که صورت گرفت از نزدیک شاهد تلاش خانه های هلال استان بودیم که قابل تقدیر است.

احدپور با اشاره به منابع موجود در استان افزود: اینکه برخی از خانه های هلال از محل اعتبارات مسئولیت های اجتماعی مراکز صنعتی برخوردار شوند اتفاق خوبی است که باید برای تداوم و توسعه آن برنامه مدونی صورت گیرد که با پتانسیل موجود در مدیریت جمعیت هلال احمر استان این مهم دور از دسترس نیست.

دکتر احسان ایزدپناه مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر ضمن قدردانی از سفر دکتر احدپور به استان گفت: همت داوطلبان و اعضا خانه های هلال چیزی جز نوعدوستی و بشردوستی نیست.


برچسب ها: خانه های هلال - هلال - خانه - هلال احمر - بوشهر - استان - عملکرد
آخرین اخبار سرویس:

هلال احمر بوشهر در جمع برترین های خانه هلال کشور قرار گرفت

هلال احمر بوشهر در جمع برترین های خانه هلال کشور قرار گرفت