مطالب مرتبط:
تبیین اندیشه مطهر؛ رسالت امروز رسانه
ابعاد مختلف سیاسی و نظامی عملیات وعده صادق تبیین شد
برگزاری نشست تبیین الزامات اطلاع رسانی دولت در ایلام
رهبر انقلاب: تبیین مصالح بنیادی از وظایف معاونت پرورشی است
رهبر انقلاب در دیدار معلمان: تبیین مصالح بنیادی کشور و نظام از وظایف معاونت پرورشی است (فیلم)
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 اردیبهشت 1403 ساعت 18:052024-05-01سياسي

تبیین مولفه های فرهنگی با پذیرش تنوع دینی و فرهنگی کشورها


وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در سخنرانی در ششمین مجمع جهانی گفت وگوی بین فرهنگی در باکو، گفت: معتقدیم نقش سازمان های بین المللی در ایجاد و تداوم صلح و حل منازعات، - درگیری ها و سوء تفاهمات بین دولت ها، بسیار تاثیرگذار است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن کامل سخنرانی محمدمهدی اسماعیلی به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم همانگونه که مستحضرید، در جهان به هم پیوند خورده حاضر، تقویت روابط بین فرهنگی و تلاش برای حفظ ارزش ها و میراث فرهنگی در سایه افزایش تعامل مردم جهان و مناسبات متقابل کشورها محقق خواهد شد.

گفت وگوی صادقانه و به دور از جهالت و تعصب بین جوامع و سعه صدر در پذیرش تفاوت ها ضامن زندگی صلح آمیز مردم جهان و همگرایی بین ادیان و فرهنگ ها خواهد بود.

حضار گرامی اولویت دولت جمهوری اسلامی ایران در توسعه روابط فرهنگی توجه ویژه به همسایگان و کشورهای نزدیک و ایجاد ارتباطات متعادل و متوازن با قاره های آسیا و آفریقا و سایر مناطق جهان است، همچنین تعامل و گسترش روابط از طریق مشارکت در فعالیت های سازمان های بین المللی از جمله اولویت های ما است و معتقدیم نقش سازمان های بین المللی در ایجاد و تداوم صلح و حل منازعات، درگیری ها و سوء تفاهمات بین دولت ها، بسیار تاثیرگذار است.


برچسب ها: فرهنگ - فرهنگی - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی - دولت جمهوری اسلامی ایران - سازمان های بین المللی - فرهنگ و ارشاد اسلامی - کشورها
آخرین اخبار سرویس:

تبیین مولفه های فرهنگی با پذیرش تنوع دینی و فرهنگی کشورها

تبیین مولفه های فرهنگی با پذیرش تنوع دینی و فرهنگی کشورها