اهتمام بانک دی به پرداخت تسهیلات خرد و ارتقای کیفیت خدمات به جامعه ایثارگریسرپرست بانک دی بر تعهد کامل این بانک برای پرداخت تسهیلات خرد و تکلیفی و ارتقای کیفیت خدمات به جامعه ایثارگری در سال 1403 تاکید کرد. - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از روابط عمومی بانک دی، علیرضا قیطاسی در نخستین نشست ستاد همت در سال جاری با اشاره به اثربخشی طرح همت و رشد مناسب منابع بانک طی سال گذشته گفت: جذب منابع ارزان قیمت و اعطای تسهیلات خرد اولویت استراتژیک بانک در سال جاری است که این هدف منوط به حفظ مشتریان فعلی و جذب مشتریان جدید از طریق ارائه خدمات مطلوب و مشتری مداری است. وی با تاکید بر دستاوردهای بانک طی دو سال گذشته در حوزه های گوناگون گفت: انضباط مالی ایجاد شده در بانک و شرکت های زیرمجموعه گروه مالی، انتشار به موقع صورت های مالی، برگزاری مجامع، اراده جدی در واگذاری املاک مازاد، کاهش مطلوب NPL و . حاکی از جهت گیری صحیح بانک در مسیر اهداف کلان است. وی در پایان تأکید کرد: امیدوارم در سال جاری با پیاده سازی مدل جدید بهره وری در بانک و مدنظر قرار دادن عملکرد افراد در بهروه وری واحدها، شاهد پویایی در تحقق برنامه های عملیاتی و اهداف ترسیم شده باشیم. در این جلسه که با حضور جمعی از معاونان و مدیران ارشد بانک برگزار شد، گزارشی از عملکرد شعب در جریان اجرای طرح همت ارائه و راهکارهای تقویت آن بررسی شد. برچسب ها: بانک - پرداخت تسهیلات - کیفیت خدمات - تسهیلات - بانک دی - ایثارگری - خدمات |
آخرین اخبار سرویس: |