مطالب مرتبط:
بودجه و برنامه هر کشور برای مبارزه با اعتیاد چقدر است؟
اعلام عزای عمومی در پاکستان برای همدردی با ملت ایران
درآمد کمپ ترک اعتیاد [+ پزشک و روانشناس] بررسی دقیق + مبلغ
برای همدردی با ایران، پاکستان عزای عمومی اعلام کرد
رییس جمهور جدید ایران کیست؟
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 اردیبهشت 1403 ساعت 16:252024-05-20دانش

تله ای به نام زنانه شدن اعتیاد در ایران


بلای خانمان سوز اعتیاد اگرچه موضوع جدیدی نیست و سال هاست که به عنوان یکی از معضلات بزرگ اجتماعی، گریبانگیر بسیاری از افراد جامعه شده، اما این روزها با ظهور اشکال مختلف موادمخدر، - بلای خانمان سوز اعتیاد اگرچه موضوع جدیدی نیست و سال هاست که به عنوان یکی از معضلات بزرگ اجتماعی، گریبانگیر بسیاری از افراد جامعه شده، اما این روزها با ظهور اشکال مختلف موادمخدر، این معضل رنگ دیگری به خود گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جام جم نوشت: نرخ اعتیاد زنان 133درصد افزایش یافت ؛ این خبری بود که چندی پیش دبیر میز پیشگیری از مصرف موادمخدر شورای عالی انقلاب فرهنگی در گفتگو با یکی از رسانه ها اعلام کرد؛ آماری سیاه و دردناک از بلعیده شدن بسیاری از زنان و دختران 15تا 30ساله کشورمان در باتلاق اعتیاد! بلای خانمان سوز اعتیاد اگرچه موضوع جدیدی نیست و سال هاست که به عنوان یکی از معضلات بزرگ اجتماعی، گریبانگیر بسیاری از افراد جامعه شده، اما این روزها با ظهور اشکال مختلف موادمخدر و اعتیادآور و تبدیل آن از سنتی به صنعتی از یک سو و مصرف آن در اشکال مختلف از سویی دیگر، این معضل رنگ دیگری به خود گرفته است.

پایین آمدن سن اعتیاد و مصرف دخانیات، تغییر الگوی مصرف موادمخدر و گرایش بیش از 130درصد از زنان و دختران جوان به این مواد، روی جدید این آسیب است.


برچسب ها: اعتیاد - موادمخدر - شورای عالی انقلاب فرهنگی - یکی از - معضلات - خانمان - شورای عالی انقلاب
آخرین اخبار سرویس:

تله ای به نام زنانه شدن اعتیاد در ایران

تله ای به نام زنانه شدن اعتیاد در ایران