مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 اردیبهشت 1403 ساعت 15:152024-04-21سياسي

امضاء تفاهم نامه همکاری جهاد دانشگاهی هنر و کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور


تفاهم نامه همکاری مابین جهاد دانشگاهی هنر و کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور، به منظور همکاری های دوجانبه و حمایت این کارگروه از برگزاری دهمین جشنواره ملی پوشاک «بوم تن» امضاء شد.

- تفاهم نامه همکاری مابین جهاد دانشگاهی هنر و کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور، به منظور همکاری های دوجانبه و حمایت این کارگروه از برگزاری دهمین جشنواره ملی پوشاک بوم تن امضاء شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تفاهم نامه همکاری های مشترک میان کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور و جهاد دانشگاهی هنر با حضور سجاد لطفی دبیر این کارگروه و امین مختاری سرپرست جهاد دانشگاهی هنر با هدف همکاری و هم افزایی دوجانبه در خصوص موضوعات مختلف حوزه پوشاک و همچنین حمایت از برگزاری دهمین جشنواره ملی پوشاک بوم تن و ارتقای حضور دانشگاهیان در پروژه ها و فعالیت های مشترک مطالعاتی و اجرایی حوزه مد و لباس کشور، منعقد شد.

در این مراسم، دو طرف بر اهمیت و ضرورت برگزاری رویداد ملی بومتن و میزان اثرگذاری آن در حوزه عفاف و حجاب کشور تاکید داشته و همچنین در خصوص ابعاد مختلف کاربردی همکاری دو مجموعه در راستای حمایت از آموزش های مهارتی دانشجویان و هنرجویان با توجه به پوشش و هویت اسلامی و همچنین حمایت از اجرای طرح ها و پویش های هنری و فرهنگ سازانه با هدف اجتماعی سازی مفاهیم عفاف و حجاب بحث و تب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امضاء تفاهم نامه همکاری جهاد دانشگاهی هنر و کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور

امضاء تفاهم نامه همکاری جهاد دانشگاهی هنر و کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور