مطالب مرتبط:
صادرات 60 هزار تن مواد معدنی از بندرخمیر
وضعیت بازارهای سهام کشورهای حاشیه خلیج فارس
استوری معنادار هلدینگ خلیج فارس برای استقلال + عکس
سرمایه گذاری 150 همتی در حوزه صنایع معدنی و صنعت خراسان رضوی
واکنش کنایی و معنادار هلدینگ خلیج فارس به مالکیت استقلال
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 اردیبهشت 1403 ساعت 12:202024-04-22اقتصادي

60 هزارتن مواد معدنی از بندرخمیر به کشورهای حوزه خلیج فارس صادر شد


مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان از صادرات 60 هزارتن مواد معدنی از بندرخمیر به کشورهای حاشیه خلیج فارس با 600 درصد افزایش در یک ماهه سال جاری خبرداد.

- ایسنا/هرمزگان مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان از صادرات 60 هزارتن مواد معدنی از بندرخمیر به کشورهای حاشیه خلیج فارس با 600 درصد افزایش در یک ماهه سال جاری خبرداد.

حسین عباس نژاد امروز 3 اردیبهشت در گفت و گو با خبرنگار ایسنا در هرمزگان اظهارکرد: در یک ماه سال جاری بالغ بر 60 هزارتن مواد معدنی به کشورهای حاشیه خلیج فارس صادر شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 600 درصد و نسبت به مدت 12 ماهه سال 1402 افزون بر 82 درصد افزایش داشته است.

وی پیش بینی کرد: با توجه به برنامه ریزی های انجام شده در حوزه صادرات مواد معدنی از جمله تعیین نرم تخلیه و بارگیری و افزایش سرعت عملیات بندری تا پایان سال جاری،عملکرد صادرات در این بندر چندمنظوره حداقل به یک میلیون تن می رسد.

به گفته مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان؛ در گذشته سه شرکت فعال بخش خصوصی در حوزه صادرات مواد معدنی در بندر خمیر فعال بوده که با تدابیر انجام شده از سوی بنادر استان و به منظور استفاده حداکثری از مجتمع بندری خمیر در ماه های آینده تعداد شرکت های فعال در حوزه عملیات بندری به 10 شرکت افزایش می یابد.


برچسب ها: کشورهای حاشیه خلیج فارس - مواد معدنی - بنادر و دریانوردی هرمزگان - حاشیه خلیج فارس - خلیج فارس - بنادر و دریانوردی - هرمزگان
آخرین اخبار سرویس:

60 هزارتن مواد معدنی از بندرخمیر به کشورهای حوزه خلیج فارس صادر شد

60 هزارتن مواد معدنی از بندرخمیر به کشورهای حوزه خلیج فارس صادر شد