مطالب مرتبط:
آیت الله حسینی بوشهری: جنگ امروز هویت ملی و مذهبی ما را نشانه رفته است
عملیات «وعده صادق» نشان داد جنگ هراسی در اقتصاد تاثیرگذار نیست
جهاد اسلامی: اسراییل به این نتیجه رسیده که جنگ راهکار آزادی اسرا نیست
چرا هیچکس به دنبال ادامه جنگ نیست؟
جنبش دانشجویی دانشگاه کلمبیای آمریکا؛ از آپارتاید در آفریقای جنوبی تا جنگ اسراییل در غزه  
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 اردیبهشت 1403 ساعت 15:112024-04-28سياسي

جنگ امروز هویت ملی و مذهبی ما را نشانه رفته است


رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، بیان کرد: جنگ امروز هویت ملی و مذهبی ما را نشانه رفته است و افکار و ذهن ها را درگیر می کند.

- ایسنا/قم رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، بیان کرد: جنگ امروز هویت ملی و مذهبی ما را نشانه رفته است و افکار و ذهن ها را درگیر می کند.

آیت الله سیدهاشم حسینی بوشهری امروز 9 اردیبهشت ماه در دیدار با مدیرکل و جمعی از مسئولین بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم، اظهار کرد: وظیفه همه ما تکریم و تسهیل مشکلات زندگی خانواده شهدا و ایثارگران است، دولت و بنیاد شهید نیز برای تحقق این مسئله در تلاش اند؛ اما میان آنچه که هست و آنچه که باید باشد فاصله وجود دارد.

امام جمعه قم با اشاره به برنامه ریزی دشمنان برای تأثیرگذاری بر فرزندان شهدا، تصریح کرد: یکی از اهداف اصلی دشمنان رفتن سراغ خانواده هایی است که با انقلاب گره خورده اند و تمام هستی و دارایی خود را برای حفظ این انقلاب فدا کرده اند تا بتواند نگاه آنان را نسبت به انقلاب تغییر دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، وی اظهار کرد: در کنار کار بزرگ خدمت رسانی مادی به خانواده های شهدا و ایثارگران، باید این عزیزان که صاحبان این انقلاب هستند، در جریان رویدادهای کشور و نقشه های دشمن قرار گیرند تا در فتنه ها سنگربان این انقلاب باشند نه ا


برچسب ها: بنیاد شهید و امور ایثارگران - جامعه مدرسین - خانواده شهدا و ایثارگران - هویت ملی - امروز - حوزه علمیه - بنیاد شهید
آخرین اخبار سرویس:

جنگ امروز هویت ملی و مذهبی ما را نشانه رفته است

جنگ امروز هویت ملی و مذهبی ما را نشانه رفته است