مطالب مرتبط:
پایان انتظار 37 ساله مادر شهید اسدپور در شیراز
استقبال از پیکر شهید سیدعلاءالدین اسدپور‎
شهید «سیدعلاءالدین اسدپور» بعد از 36 سال به آشیانه بازگشت
پایان انتظار 42ساله خانواده شهید در اصفهان
بوسه علی دایی بر سر یک مادر 89 ساله
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 اردیبهشت 1403 ساعت 12:152024-05-01سياسي

پایان انتظار 37 ساله مادر شهید اسدپور در شیراز


مراسم استقبال از پیکر شهید سیدعلاءالدین اسدپور؛ از شهدای دوران دفاع مقدس امروز، 12 اردیبهشت در فرودگاه شهید آیت الله دستغیب شیراز برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از تسنیم ، پیکر شهید سید علاءالدین اسدپور در میان استقبال مردم وارد فرودگاه شهید دستغیب شیراز شد.

این شهید متولد 20 تیر 1349 بود که در عملیات بیت المقدس 7 در تاریخ 23 خرداد 67 در منطقه شلمچه در سن 18 سالگی به شهادت رسید.

پیکر شهید اسدپور که بعد از تفحص به عنوان شهید گمنام اعلام شده بود، با آزمایش های دی ان ای شناسایی و امروز به زادگاه منتقل شد.

  پیکر این شهید امروز با استقبال مردم و مسئولان از طریق فرودگاه شهید آیت الله دستغیب وارد شیراز شد و مادر شهید اسدپور پس از 37 سال دوری، فرزند خود را در آغوش کشید.

محفل انس با قرآن کریم با حضور 120 قاری و آیت الله دژکام، نماینده ولی فقیه در استان فارس امشب، 12 اردیبهشت با حضور پیکر شهید اسدپور در مسجد نصیرالملک شیراز برگزار خواهد شد.

پیکر شهید بزرگوار در نماز جمعه لپویی حضور می یابد و جمعه شب هم همزمان با نماز مغرب و عشاء مراسمی با حضور پیکر این شهید بزرگوار در مسجد امام حسن (ع) شهر زرقان برگزار خواهد شد.

مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر شهید اسدپور روز شنبه، 15 اردیبهشت همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) از ساعت 15 از مرکز بخش رحمت آ


برچسب ها: شهید - پیکر شهید - اسدپور - آیت الله دستغیب - فرودگاه شهید دستغیب شیراز - استقبال مردم - نماینده ولی فقیه در استان
آخرین اخبار سرویس:

پایان انتظار 37 ساله مادر شهید اسدپور در شیراز

پایان انتظار 37 ساله مادر شهید اسدپور در شیراز