مطالب مرتبط:
ستاد بزرگداشت شهید آیت الله رییسی در گیلان تشکیل شد
ستاد بزرگداشت شهید آیت الله رییسی در گیلان تشکیل شد
پیام تسلیت ستاد مرکزی بزرگداشت حضرت امام خمینی(س) در پی شهادت رییس جمهوری
مراسم بزرگداشت شهادت رییس جمهور در حرم بانوی کرامت برگزار می شود
دبیر ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی(س): آیت الله رییسی یکی از شاگردان واقعی مکتب امام بود/ آقای رییسی در مسئولیت های مختلف حق بزرگی بر گردن انقلاب داشتند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 اردیبهشت 1403 ساعت 15:352024-05-20سياسي

ستاد بزرگداشت شهادت سیدالشهدای خدمت در گیلان تشکیل شد


ستاد بزرگداشت خادم الرضا، سیدالشهدای خدمت آیت الله رییسی و یاران شهید ایشان با حضور نماینده ولی فقیه در استان و استاندار در گیلان تشکیل شد.

- ایسنا/گیلان ستاد بزرگداشت خادم الرضا، سیدالشهدای خدمت آیت الله رییسی و یاران شهید ایشان با حضور نماینده ولی فقیه در استان و استاندار در گیلان تشکیل شد.

ستاد بزرگداشت خادم الرضا، سیدالشهدای خدمت آیت الله سید ابراهیم رییسی و یاران شهید ایشان با حضور آیت الله رسول فلاحتی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه رشت و اسدالله عباسی، استاندار گیلان امروز، 31 اردیبهشت ماه تشکیل شد.

اسدالله عباسی، استاندار گیلان با تسلیت مجدد این فاجعه جانگداز اظهار کرد: با کمال تأثر و تأسف شهادت یاور رهبری، خادم الرضا و خادم خستگی ناپذیر ملت آیت الله سیدابراهیم رییسی، رییس جمهور محبوب، مردمی و انقلابی کشورمان و همراهان ایشان در حادثه سقوط بالگرد، همه ملت عزیزمان را داغدار کرد.

وی افزود: آن بزرگمرد با جهت گیری های الهی و انقلابی، کار برای مردم را باعث جلب رضای الهی می دانست و ساده زیستی، مواضع انقلابی و روحیه جهادی را سرلوحه امور خود قرار داده بود که پس از عمری خدمت صادقانه و خالصانه توانست مزد خادمی خود در آستان حریم ثامن الحجج علی بن موسی الرضا(ع) را در شب ولادت باسعادت آن امام همام دریافت کند.


برچسب ها: نماینده ولی فقیه در استان - نماینده ولی فقیه - خادم الرضا - آیت الله - استان - استاندار - بزرگداشت
آخرین اخبار سرویس:

ستاد بزرگداشت شهادت سیدالشهدای خدمت در گیلان تشکیل شد

ستاد بزرگداشت شهادت سیدالشهدای خدمت در گیلان تشکیل شد