مطالب مرتبط:
سوسکچه بلوط ؛ پینوکیو دنیای حشرات! (عکس)
خداحافظی ستاره زن دنیای موسیقی با اینستاگرام خبرساز شد!
رازهای یک خواب راحت: با این راهکارها به دنیای رویاها سفر کنید!
هوش مصنوعی سیمپسون ها را به دنیای واقعی آورد (فیلم)
خداحافظی ستاره زن دنیای موسیقی با اینستاگرام خبرساز شد!
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 اردیبهشت 1403 ساعت 07:152024-04-30دانش

سفری به دنیای توپولوژی


کتاب An Adventure in the Realm of Topology (سفری به دنیای توپولوژی) به قلم دکتر محمد صال مصلحیان، استاد گروه ریاضی محض دانشگاه فردوسی مشهد تالیف و چندی پیش توسط انتشارات Element با حمایت وزارت علوم کرواسی و به زبان انگلیسی چاپ شده است.

- ایسنا/خراسان رضوی کتاب An Adventure in the Realm of Topology (سفری به دنیای توپولوژی) به قلم دکتر محمد صال مصلحیان، استاد گروه ریاضی محض دانشگاه فردوسی مشهد تالیف و چندی پیش توسط انتشارات Element با حمایت وزارت علوم کرواسی و به زبان انگلیسی چاپ شده است.

نویسنده کتاب می گوید ایده اصلی تالیف آن زمانی در ذهنش شکل گرفت که متوجه شد تعدادی از دانشجویانش که در کلاس های مقطع کارشناسی رشته ریاضی شرکت می کردند، آن شهود و درک عمیق مفاهیم اولیه ریاضی که از آنها انتظار می رفت را نداشتند.

این موضوع وی را به این ایده سوق داد که کتابی بنویسد که محتوای آن مناسب برای گروه های سنی و سطوح تحصیلی مختلف باشد تا بتواند به آن ها در فهم بهتر مفاهیم اساسی توپولوژی به عنوان یکی از شاخه های مهم ریاضی کمک کند.

مصلحیان در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه این کتاب برای دانش آموزان و دانشجویان تمام رشته ها نوشته شده است، اظهار کرد: تمام علاقه مندان از نوجوانان 13 ساله گرفته تا افراد با سنین بالاتر می توانند این کتاب را بخوانند و متوجه شوند.


برچسب ها: دانشگاه فردوسی مشهد - دانشگاه فردوسی - زبان انگلیسی - فردوسی مشهد - ریاضی - وزارت علوم - انتشارات
آخرین اخبار سرویس:

سفری به دنیای توپولوژی

سفری به دنیای توپولوژی