مطالب مرتبط:
آسمان ایران در فروردین ماه بیشتر از نرمال بارید
آسمان ایران در فروردین ماه بیشتر از نرمال بارید
آسمان ایران در فروردین ماه بیشتر از نرمال بارید
ایران بارانی است
ایران بارانی است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 اردیبهشت 1403 ساعت 09:052024-04-22اجتماعي

آسمان ایران بارانی است


رییس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی از تداوم وقوع رگبار و رعدوبرق در نقاط مختلف کشور خبر داد.

- رییس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی از تداوم وقوع رگبار و رعدوبرق در نقاط مختلف کشور خبر داد.

صادق ضیاییان در گفت و گو با ایسنا افزود: امروز (3 اردیبهشت)در مناطقی از غرب، شمال غرب، جنوب غرب، ارتفاعات رشته کوه البرز، دامنه های جنوبی البرز، گیلان و مازندران، ارتفاعات گلستان، در امتداد رشته کوه زاگرس، برخی مناطق مرکزی کشور، استان های قم، مرکزی، اصفهان، یزد، شرق و شمال فارس، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد و ارتفاعات واقع در شرق و جنوب شرق افزایش ابر و رگبار باران رعد و برق و وزش باد شدید همراه با کاهش نسبی دما پیش بینی می شود.

وی اضافه کرد: سه شنبه(4 اردیبهشت) بارش در شمال غرب و غرب کشور ضعیف می شود و این سامانه در نیمه شرقی کشور از جمله شرق سواحل دریای خزر، خراسان شمالی، دامنه های جنوبی البرز مرکزی و شرقی شامل البرز، تهران و سمنان همچنین در استان های مرکزی، شرق لرستان، قم،اصفهان، چهارمحال و بختیاری، شرق و شمال فارس ، یزد ،کرمان، شرق هرمزگان، برخی نقاط خراسان جنوبی و نیمه شمالی سیستان و بلوچستان، برخی نقاط شمال و نوار غربی خراسان رضوی رگبار باران، رعد


برچسب ها: سازمان هواشناسی - رگبار و رعدوبرق - ارتفاعات - مدیریت بحران - پیش بینی - کهگیلویه و بویراحمد - کشور
آخرین اخبار سرویس:

آسمان ایران بارانی است

آسمان ایران بارانی است