مطالب مرتبط:
رییس کمیته امنیتی ستاد انتخابات خراسان رضوی: استان تاکنون هیچ مشکل امنیتی در روند برگزاری دور دوم انتخابات نداشته است
رییس کمیته امنیتی ستاد انتخابات خراسان رضوی: استان تاکنون هیچ مشکل امنیتی در روند برگزاری دور دوم انتخابات نداشته است + فیلم
معاون اول رییس جمهور از ستاد انتخابات در وزارت کشور بازدید کرد
تصاویر/ اجلاسیه معاونان و مدیران ستاد و مدیران حوزه های علمیه استان ها
دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه های انتخابی استان تهران آغاز شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 اردیبهشت 1403 ساعت 18:152024-05-10سياسي

بازدید رییس ستاد انتخابات استان اصفهان از حوزه انتخابیه سمیرم


رییس ستاد انتخابات استان اصفهان با حضور در حوزه انتخابیه سمیرم، از روند اجرای مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در این شهرستان بازدید کرد.

- ایسنا/اصفهان رییس ستاد انتخابات استان اصفهان با حضور در حوزه انتخابیه سمیرم، از روند اجرای مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در این شهرستان بازدید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدرضا جان نثاری در جریان بازدید از روند مرحله دوم انتخابات در شهرستان سمیرم، اظهار کرد: با توجه به چهارمؤلفه مد نظر مقام معظم رهبری(امنیت، سلامت، مشارکت و رقابت) و تمهیداتی که در ستاد انتخابات اصفهان در دور اول و دوم انجام شده روند انتخابات در این شهرستان به خوبی در حال برگزاری است.

وی افزود: 20 نماینده از استان اصفهان راهی مجلس خواهند شد که 16 حوزه انتخابیه در مرحله اول تعیین تکلیف شد و دو حوزه سمیرم و لنجان به مرحله دوم رسیدند.

رییس ستاد انتخابات استان اصفهان خاطرنشان کرد: روند انتخابات در این دو حوزه انتخابیه از ساعت 8 صبح امروز بیست و یکم اردیبهشت ماه شروع و در حال برگزاری است.

وی اظهار کرد: در این مرحله تکلیف دو نماینده استان نیز مشخص می شود و همه نمایندگان منتخب مردم به مجلس شورای اسلامی راه پیدا می کنند.


برچسب ها: انتخابات - رییس ستاد انتخابات - حوزه انتخابیه - ستاد انتخابات - انتخابات مجلس شورای اسلامی - استان اصفهان - اصفهان
آخرین اخبار سرویس:

بازدید رییس ستاد انتخابات استان اصفهان از حوزه انتخابیه سمیرم

بازدید رییس ستاد انتخابات استان اصفهان از حوزه انتخابیه سمیرم