مطالب مرتبط:
سخنگو سپاه: استراتژی دشمن برجسته کردن نارسایی ها است
استراتژی دشمن برجسته کردن نارسایی ها است
شاهکارهای استراتژی؛ معرفی بهترین بازی های استراتژیک
دشمن رونالدو زیر ذره بین النصر
مهدی پاشازاده: استقلال با همین استراتژی می تواند 3 بازی آخر را هم با برد پشت سر بگذارد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 اردیبهشت 1403 ساعت 17:502024-05-16سياسي

استراتژی دشمن برجسته کردن نارسایی ها است


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار رمضان شریف امروز در همایش بزرگ مسئولین و مدیران روابط عمومی های سازمان ها و ادارات خراسان رضوی، - سخنگوی سپاه پاسداران، گفت: استراتژی دشمن پشیمان نشان دادن مردم از اصل انقلاب و برجسته کردن نارسایی ها و همچنین ناامیدی از آینده کشور است.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار رمضان شریف امروز در همایش بزرگ مسئولین و مدیران روابط عمومی های سازمان ها و ادارات خراسان رضوی، اظهارداشت: مبارزه جدی و همه جانبه دشمنان در طول 45 سال گذشته همواره امتداد داشته و ما یکی از خبرسازترین کشور های دنیا بودیم که حاکی از قدرت، الهام بخشی و تاثیر انقلاب، گفتمان امام (ره) و رهبر در دنیای امروز است.

وی افزود: باید باور کنیم که ما کشوری با شرایط عادی نیستیم، بنابراین به برکت انقلاب اسلامی، اندیشه های تابناک امام راحل (ره) و هدایت های رهبر معظم انقلاب، انقلاب اسلامی گفتمانی را در دنیا زنده کرد که معروف به گفتمان دینی برگرفته از تعالیم پیامبر (ص) است، گفتمانی که ما را متمایز کرد.

سخنگوی سپاه پاسداران با اشاره به اینکه انقلاب ما بر سه پایه محکم بنیان های فرهنگی ملهم از قرآن و تعالیم پیامبر (ص)، رهبری حکیمانه امامین انقلاب و سرمایه همیشگی ما یعنی مردم بنا شده است، تصریح کرد: مردم مولفه اصلی قدرت جمهو


برچسب ها: سردار رمضان شریف - روابط عمومی - رمضان شریف - انقلاب - سازمان ها - استراتژی - خبرگزاری
آخرین اخبار سرویس:

استراتژی دشمن برجسته کردن نارسایی ها است

استراتژی دشمن برجسته کردن نارسایی ها است