مطالب مرتبط:
شتاب اقتصاد دریامحور در مازندران با اجرای برنامه های مشترک استان های شمالی
یکی از جاذبه های طبیعی و شگفت انگیز استان مازندران
اینفوگرافیک| کدام استان ها بیشترین تورم سالانه را دارند؟
شهیدنامه ایرنا استان سمنان؛ جاویدنام احمد جلالی
اداه واکنش های به طرح «قلیان اکسیژن»؛ اجرای طرح در 10 استان اشتباه است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 اردیبهشت 1403 ساعت 15:452024-04-29سياسي

رشد اقتصاد هنر استان مطالبه جدی ما است


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، از برگزاری همایش «اقتصاد، فرهنگ و هنر» مازندران در آینده نزدیک خبر داد و گفت: رشد اقتصاد هنر استان مطالبه جدی ما است.

- ایسنا/مازندران مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، از برگزاری همایش اقتصاد، فرهنگ و هنر مازندران در آینده نزدیک خبر داد و گفت: رشد اقتصاد هنر استان مطالبه جدی ما است.

احسان آهنگر امروز در نخستین جلسه طرح هم افزا با هدف ایجاد تعامل مدیران دستگاه های اجرایی با تشکل های مردمی که در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، اظهار کرد: بررسی و حل نظام مسائل موسسه های فرهنگی- هنری استان در این جلسات پیگیری می شود.

وی افزود: گسترش مشارکت های مردمی در حل مسائل از اهداف نظام است و باید تلاش کنیم میزان مشارکت در تمام عرصه ها افزایش پیدا کند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران مشارکت مردم در فعالیت های فرهنگی را قدرت نظام دانست و گفت: تمام تلاش نظام این است که مردم در ساحت تصمیم سازی و اجرا؛ و نه فقط در مقام بهره گیری قرار داشته باشند.

این مسئول با تاکید بر لزوم پرهیز از دید و بازدید نمایشی تصریح کرد: عملکرد ما باید خروجی اثرگذار داشته باشد، به دنبال آن هستیم که در برخی موارد مازندران پایلوت اجرای طرح های فرهنگی شود.


برچسب ها: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی - فرهنگ و ارشاد اسلامی - مدیرکل فرهنگ و ارشاد - فرهنگ و ارشاد - مازندران - ارشاد اسلامی - فرهنگ
آخرین اخبار سرویس:

رشد اقتصاد هنر استان مطالبه جدی ما است

رشد اقتصاد هنر استان مطالبه جدی ما است