مطالب مرتبط:
کمبود انبارمدرن نگهداری سیب زمینی مشکل جدی کشاورزان گلستانی است
سیب زمینی کمیاب و گران شد! +عکس و جزییات
مشکل بزرگ استقلال در راه آسیایی شدن/ آپشن های دردسرساز!
سیب زمینی گلستان در معرض خوراک دام شدن!
نارضایتی کارگران راه آهن از بیمه تکمیلی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 اردیبهشت 1403 ساعت 11:202024-05-18اقتصادي

تنها راه حل مشکل سیب زمینی کاران گلستانی صادرات است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، رمضان مقصولو اظهار کرد: به دلیل همزمانی برداشت سیب زمینی در استان گلستان با چهار استان دیگر قیمت سیب زمینی در هفته گذشته افت شدیدی داشت در همین مقطع، - رییس انجمن سیب زمینی کاران گلستان با اشاره به کاهش شدید قیمت سیب زمینی در گلستان گفت: برداشتن موانع صادرات تنها راه حل نجات سیب زمینی گلستان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، رمضان مقصولو اظهار کرد: به دلیل همزمانی برداشت سیب زمینی در استان گلستان با چهار استان دیگر قیمت سیب زمینی در هفته گذشته افت شدیدی داشت در همین مقطع، وزارت کشاورزی اقدام به جلوگیری از صادرات سیب زمینی کرد که همین مسأله باعث افت بیشتر قیمت سیب زمینی شد تا جایی که قیمت سیب زمینی در بازار از قیمت تمام شده آن برای کشاورز هم پایین تر آمد.

وی با اشاره به اینکه به دلیل افت شدید قیمت سیب زمینی چندین بار به مسئولان استان و تهران مراجعه و اعتراض خود را به گوش آن ها رساندیم، گفت: پس از جلسات متعددی که با معاونین جهاد کشاورزی برگزار کردیم در نهایت به طور موقت تعرفه 60 درصدی که بر روی محصول سیب زمینی گذاشته بودند را برداشتند.

رییس انجمن سیب زمینی کاران گلستان با تاکید بر اینکه مطابق قانون مسئولان موظف هستند 6 ماه پیش از آنکه جلوی صادرات یک محصول را بگیرند، به تولی


برچسب ها: سیب زمینی - زمینی - گلستان - برداشت سیب زمینی - استان - قیمت - در استان گلستان
آخرین اخبار سرویس:

تنها راه حل مشکل سیب زمینی کاران گلستانی صادرات است

تنها راه حل مشکل سیب زمینی کاران گلستانی صادرات است