مطالب مرتبط:
راه اندازی سامانه ای برای ثبت نام خودروهای برقی
راه اندازی بازار ارز توافقی در آینده نزدیک
بازار ارز توافقی به زودی راه اندازی می شود
راه اندازی قریب الوقوع بازار ارز توافقی
پویش «دست علی به همراهت» راه اندازی شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 اردیبهشت 1403 ساعت 13:352024-05-19پزشكي

راه اندازی سامانه اورژانس ناشنوایان در همدان


رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی همدان با اشاره به راه اندازی سامانه اورژانس ناشنوایان این استان در سال گذشته گفت: - ایسنا/همدان رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی همدان با اشاره به راه اندازی سامانه اورژانس ناشنوایان این استان در سال گذشته گفت: خدمات این سامانه همچنان در حال ارائه بوده و گوش شنوای ناشنوایان است .

دکتر محمدرضا شکوهی اظهارکرد: این خدمت به منظور امدادرسانی به افراد ناشنوا و کم شنوا که در زمان بروز بیماری و حادثه به علت نقص عضو قادر به برقراری تماس با اورژانس 115 نیستند ارائه می شود.

وی اظهار کرد: با ایجاد این سامانه، ناشنوایان تحت پوشش بهزیستی استان می توانند در صورت نیاز به آمبولانس با ارسال پیامک به سامانه 5000481115 و یا شماره های - 09188101474 -09188101476 درخواست خود را به اورژانس اعلام کنند.

شکوهی اضافه کرد: با توجه به ثبت مشخصات و آدرس افراد ناشنوا در سیستم اورژانس 115 پرستاران واحد ارتباطات و کنترل عملیات اورژانس با دریافت پیامک بلافاصله برای اعزام آمبولانس به محل ثبت شده در سامانه در کمترین زمان اقدام خواهند کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی استان همدان، شکوهی افزود: با همکاری اداره کل بهزیستی لیست شماره تلفن افراد ناشنوا استان


برچسب ها: اورژانس - دانشگاه علوم پزشکی همدان - ناشنوایان - اورژانس پیش بیمارستانی - ناشنوا - سامانه - دانشگاه علوم پزشکی
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی سامانه اورژانس ناشنوایان در همدان

راه اندازی سامانه اورژانس ناشنوایان در همدان