مطالب مرتبط:
رییس جمهور بامداد دوشنبه عازم پاکستان و سریلانکا خواهد شد
رییس جمهور بامداد دوشنبه عازم پاکستان می شود
رییس جمهور فردا عازم پاکستان می شود
رییس جمهور فردا به پاکستان می رود
رییس جمهور فردا (دوشنبه) تهران را به مقصد پاکستان ترک می کند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 اردیبهشت 1403 ساعت 14:002024-04-21سياسي

رییس جمهور فردا عازم پاکستان می شود


رییس جمهور به دعوت رسمی همتای پاکستانی خود، بامداد دوشنبه و در راس هیئتی عالی رتبه از مقامات اقتصادی و سیاسی، عازم اسلام آباد خواهد شد.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، حجت الاسلام سید ابراهیم رییسی در سفر 2 روزه خود پس از استقبال رسمی از سوی نخست وزیر پاکستان ، با شهباز شریف دیداری خصوصی خواهد داشت و به اتفاق وی نشست مشترک هیئت های عالی رتبه دو کشور را برگزار خواهند کرد.

رییس جمهور در این سفر همچنین با آصف علی زرداری همتای پاکستانی خود ملاقات خواهد داشت و علاوه بر آن با سفر به برخی شهرهای دیگر این کشور با علما، نخبگان، تجار و فعالان اقتصادی نیز دیدار و گفتگو می کند.

 رییسی پس از پایان سفر به پاکستان، صبح چهارشنبه به دعوت رسمی رانیل ویکرمسینگه  رییس جمهور سریلانکا سفری یک روزه به این کشور جنوب شرق آسیا دارد و علاوه بر برگزاری استقبال رسمی و ملاقات خصوصی در کاخ ریاست جمهوری، همراه با رییس جمهور سریلانکا در مراسم افتتاح و آغاز بهره برداری رسمی از ابر پروژه چندمنظوره اومااویا شامل 2 سد و نیروگاه 120 مگاواتی که از سوی پیمانکاران ایرانی احداث شده است، شرکت خواهد کرد.

این پروژه چند منظوره که تمام مراحل مشاوره، طراحی و ساخت آن توسط مهندسان ایرانی انجام شده، از بزرگترین پروژه های عمرانی سریلانکا به ارزش حدود 500 میلیون دلار است که تامین


برچسب ها: رییس جمهور - پاکستان - جمهور - رییس - استقبال رسمی - پاکستانی - سید ابراهیم رییسی
آخرین اخبار سرویس:

رییس جمهور فردا عازم پاکستان می شود

رییس جمهور فردا عازم پاکستان می شود