مطالب مرتبط:
سازمان ملل درباره تاثیر خطر آوارگی جمعی از رفح  بر اقشار آسیب پذیر در غزه هشدار داد
دبیرکل سازمان ملل: حمله به «رفح» پذیرفتنی نیست + فیلم
به رسمیت شناختن فلسطین در سازمان ملل حاوی چه پیام های مهمی است؟
سازمان ملل : 600 هزار فلسطینی از رفح آواره شده اند
سازمان ملل : 600 هزار فلسطینی از رفح آواره شده اند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 اردیبهشت 1403 ساعت 21:552024-05-16بين الملل

سازمان ملل: ورود سوخت به غزه تقریبا محال است


«مارتین گریفیتس» معاون دبیر کل سازمان ملل در امور بشردوستانه گفت که تشدید حملات رژیم اسراییل در غزه، امدادرسانی در این منطقه را به شدت کاهش داده است؛ - مارتین گریفیتس معاون دبیر کل سازمان ملل در امور بشردوستانه گفت که تشدید حملات رژیم اسراییل در غزه، امدادرسانی در این منطقه را به شدت کاهش داده است؛ تا جایی که ورود سوخت به غزه تقریبا محال است.

مارتین گریفیتس معاون دبیر کل سازمان ملل در امور بشردوستانه گفت که با تمام شدن انبارهای مواد غذایی گرسنگی دسته جمعی در غزه یک خطر فوری است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازانتخاب؛ مارتین گریفیتس معاون دبیر کل سازمان ملل در امور بشردوستانه گفت که تشدید حملات رژیم اسراییل در غزه، امدادرسانی در این منطقه را به شدت کاهش داده است؛ تا جایی که ورود سوخت به غزه تقریبا محال است.

او به خبرگزاری رویترز گفت: با تمام شدن انبارهای غذا گرسنگی یک خطر فوری در غزه است و همزمان با موانع جدیدی که با آغاز عملیات اسراییل در رفح به وجود آمده است؛ برنامه ریزی و توزیع کمک ها تقریبا محال شده است .

همزمان با آغاز حملات ارتش اشغالگر در رفح، تاکنون حدود 600 هزار نفر یا نیمی از آوارگان حاضر در رفح از این منطقه فرار کرده اند و در برخی مواقع به همان مناطقی بازگشته اند که همچنان زیر بمباران ها و حملات ارتش اسراییل قرار دارد.


برچسب ها: معاون دبیر کل سازمان ملل - دبیر کل سازمان ملل - مارتین گریفیتس - سازمان ملل - بشردوستانه - رژیم اسراییل - سازمان
آخرین اخبار سرویس:

سازمان ملل: ورود سوخت به غزه تقریبا محال است

سازمان ملل: ورود سوخت به غزه تقریبا محال است