مطالب مرتبط:
یزد به تدوین طرح جامع فرهنگی نیازمند است
ثبت بارنامه در سامانه جامع تجارت الزامی شد
ثبت بارنامه در سامانه جامع تجارت الزامی شد
الزام ثبت بارنامه در سامانه جامع تجارت
اجتماع باشکوه گیلانیان در حمایت از مجریان طرح نور / طنین سرود یار فراجایی من درآسمان شهر رشت+تصاویر
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 اردیبهشت 1403 ساعت 13:152024-05-13سياسي

یزد نیازمند طرح جامع فرهنگی است


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: استان یزد نیازمند طرح جامع و بزرگ فرهنگی است ضمن اینکه باید شرایطی فراهم شود که اسناد مرتبط با مفاخر استان به درستی صیانت شود.

- ایسنا/یزد نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: استان یزد نیازمند طرح جامع و بزرگ فرهنگی است ضمن اینکه باید شرایطی فراهم شود که اسناد مرتبط با مفاخر استان به درستی صیانت شود.

آیت الله محمدرضا ناصری در جمع فعالان، پژوهشگران، اساتید دانشگاه و مسئولان حوزه اسناد ملی و تاریخی با اشاره به خیانت غربی ها به کشورمان، اظهار کرد: متاسفانه حتی در زمینه حفظ و حراست از اسناد نیز در مقطعی اسناد ارزشمند و میراث اجداد ما را چپاول کردند.

وی با بیان این که آنها هویت ما را به تاراج بردند، افزود: غربی ها از ابتدا روی این موضوع که به هویت خود پای بند نباشیم، کارهای بسیاری کردند و حتی از دوران کودکی که آموزش ها ماندگار است، تفکر و تعقل و تدین را به تدریج به حاشیه بردند.

آیت الله ناصری با بیان این که آنها این تفکر که خارجی ها برای شما می سازند و آماده می کنند و شما مصرف کنید، را مطرح کردند، عنوان کرد: عده ای نیز از 100 سال پیش از این تفکر استقبال کردند و هنوز هم به رغم تغییراتی که اتفاق افتاد و پیشرفت هایی که در حوزه های مختلف داشتیم، برخی بر طبل وابستگی می کوبند.


برچسب ها: نماینده ولی فقیه در استان - نماینده ولی فقیه - استان - اسناد - امام جمعه یزد - نیازمند - آیت الله محمدرضا ناصری
آخرین اخبار سرویس:

یزد نیازمند طرح جامع فرهنگی است

یزد نیازمند طرح جامع فرهنگی است