مطالب مرتبط:
مالزی به آمریکا: تحریم ها علیه ایران را به رسمیت نمی شناسیم
مالزی تحریم های آمریکا را به رسمیت نمی شناسد
نتایج نظرسنجی از مردم کشورهای آسیای شرقی درباره نفوذ چین و آمریکا + اینفوگرافیک
عضو ارشد حماس: آن کسی که با اسلحه ما را می کشد، صهیونیست ها هستند، اما کسی که با گرسنگی و تحریم ما را به قتل می رساند، سکوت کشور های عربی و اسلامی در قبال موضوع فلسطین است.
زمان رسیده تا کشورهای عربی از خواب غفلت بیدار شوند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 اردیبهشت 1403 ساعت 10:202024-05-11بين الملل

آمریکا معافیت از تحریم های برخی از کشورهای عربی را تمدید کرد


یک روز پیش از آنکه بایدن علنا اعلام کرد اگر رژیم صهیونیستی به رفح حمله کند، آمریکا به این رژیم کمک نخواهد کرد، دولت او به کنگره ایالات متحده گفت معافیت از تحریم ها را درخصوص فروش اقلام نظامی به چندین کشور غرب آسیا تمدید می کند.

- یک روز پیش از آنکه بایدن علنا اعلام کرد اگر رژیم صهیونیستی به رفح حمله کند، آمریکا به این رژیم کمک نخواهد کرد، دولت او به کنگره ایالات متحده گفت معافیت از تحریم ها را درخصوص فروش اقلام نظامی به چندین کشور غرب آسیا تمدید می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وزارت امور خارجه آمریکا روز سه شنبه اطلاعیه ای را به کنگره ارسال کرد و به موجب آن قرار شده معافیت از تحریم ها را علیه لبنان، عراق، کویت، یمن، لیبی، قطر و عربستان سعودی تا تاریخ 30 آوریل 2025 تمدید کند.

همزمان با اینکه رژیم صهیونیستی احتمالا آماده حمله زمینی به رفح می شود، جو بایدن رییس جمهور آمریکا شامگاه چهارشنبه در مصاحبه با تلویزیون سی ان ان هشدار سطح بالایی را به کابینه بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی داد.

بایدن در این مصاحبه تاکید کرد، در صورتی که بنیامین نتانیاهو دستور حمله گسترده به شهر رفح را صادر کند، آمریکا ارسال برخی محموله های تسلیحاتی خود به اراضی اشغالی را متوقف خواهد کرد.


برچسب ها: معافیت از تحریم - رژیم صهیونیستی - تحریم ها - آمریکا - صهیونیستی - معافیت - ایالات متحده
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا معافیت از تحریم های برخی از کشورهای عربی را تمدید کرد

آمریکا معافیت از تحریم های برخی از کشورهای عربی را تمدید کرد