مطالب مرتبط:
آغاز اجرای طرح چهره به چهره در محلات فرسوده با 700 گروه
آغاز اجرای حضوری طرح در محله های فرسوده با 700 گروه
طرح جامع نخستین شهرک مسکونی دولتی فارس تصویب شد
آغاز اجرای طرح تقویت فشار آب مناطق جنوبی کوت عبدالله و روستای کوت سیدصالح
طرح احیای پنجشنبه های آموزشی با هدف ارتقاء معدل کتبی نهایی مدارس سیستان و بلوچستان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 اردیبهشت 1403 ساعت 09:502024-05-06اجتماعي

طرح «ماهر» در مدارس فارس آغاز شد


معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش فارس گفت: طرح ماهر با شعار «هر مدرسه یک کانون مهارت آموزی» در مدارس استان فارس با محوریت مهارت آموزی دانش آموزان دوره دوم ابتدایی آغاز شد.

- ایسنا/فارس معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش فارس گفت: طرح ماهر با شعار هر مدرسه یک کانون مهارت آموزی در مدارس استان فارس با محوریت مهارت آموزی دانش آموزان دوره دوم ابتدایی آغاز شد.

سید کاظم حسینی امروز، 17 اردیبهشت در آیین افتتاحیه طرح ملی ماهر که با حضور معاون جوانان و کارکنان جمعیت هلال احمر استان در دبستان پسرانه دکتر حسابی شیراز برگزار شد، گفت: پس از برگزاری دوره آموزشی استانی تربیت مدرس ماهر با هدف توانمندسازی مراقبین سلامت و مربیان هلال احمر برای آموزش دانش آموزان و والدین ایشان در مدارس، مقرر شد که آموزش دو ساعته سرفصل های طرح ماهر ویژه گروه هدف انجام شود.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش فارس ادامه داد: دانش آموزان با مهارت آموزی می توانند به درک عمیق تری از آموخته های خود دست یابند و برای ساختن آینده ای بهتر گامی موثر بردارند.

وی با اشاره به اهمیت مهارت آموزی و مهارت افزایی دانش آموزان افزود: دانش آموزان با شرکت در این طرح همزمان با تحصیل، با این مهارت ها آشنا خواهند شد و با اشاره به طرح دادرس در دوره متوسطه اول به مهارت آمو


برچسب ها: آموزش و پرورش فارس - معاون تربیت بدنی - مهارت آموزی دانش آموزان - مهارت آموزی - آموزش و پرورش - دانش آموزان - آموزش
آخرین اخبار سرویس:

طرح «ماهر» در مدارس فارس آغاز شد

طرح «ماهر» در مدارس فارس آغاز شد