مطالب مرتبط:
فبین فود؛ تعاون تمامی عناصر فعال زیست بوم فناوری و نوآوری
ضرورت تدوین کلان روندها برای طراحی آینده متناسب با زیست بوم ایران
فاز اول دهکده گیاهان دارویی جهاد دانشگاهی گلستان افتتاح شد
نقش اصحاب رسانه در تبیین حفظ زیست عفیفانه و جایگاه متعالی زن، مادر و خانواده حائز اهمیت است
طرح جهاد آبرسانی برای 198 روستای استان مرکزی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 اردیبهشت 1403 ساعت 10:502024-05-02اقتصادي

بازتعریف نقش جهاد دانشگاهی در زیست بوم نوآوری و فناوری کشور


رییس سازمان تجاری سازی فناوری و اقتصاد دانش بنیان گفت: جهاددانشگاهی آمادگی کافی برای بازتعریف نقش خود نه تنها در صنعت غذا بلکه در شاخه های مختلف صنعت را داراست و این آمادگی را اعلام می کند.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس سازمان تجاری سازی فناوری و اقتصاد دانش بنیان گفت: جهاددانشگاهی آمادگی کافی برای بازتعریف نقش خود نه تنها در صنعت غذا بلکه در شاخه های مختلف صنعت را داراست و این آمادگی را اعلام می کند.

مسعود ابراهیمی امروز 13 اردیبهشت در اولین رویداد ملی فبین فود که در هتل پردیسان مشهد برگزار شد، ضمن تشکر از جهاد دانشگاهی خراسان رضوی که میزبان این رویداد ملی است، اظهار کرد: جهاددانشگاهی نیازی به معرفی ندارد، اما لازم به ذکر است که طی چهار دهه گذشته این نهاد خدمات مفید و موثری را به کشور عرضه کرده و در حوزه های علمی، فرهنگی، آموزشی، پژوهشی و فناوری سعی در رفع نیازهای جامعه داشته است .

وی بیان کرد: در رویکردی جدید و نو در حوزه فناوری، جهاددانشگاهی مصمم است که به شکل موثرتر و پررنگ تری جایگاه خود را در زیست بوم نوآوری و فناوری کشور بازتعریف کند و نقش آفرین موثری در این زمینه باشد.

ما به عنوان نهاد واسط دانشگاه ها، مراکز علمی، نهادهای سیاست گذار و نهادهای تامین مالی نقشی کلیدی برای خود تعریف کرده ایم تا بتوانیم این نهادها را برای


برچسب ها: سازمان تجاری سازی فناوری - جهاددانشگاهی - تجاری سازی فناوری - اقتصاد دانش بنیان - دانش - جهاد دانشگاهی - آمادگی
آخرین اخبار سرویس:

بازتعریف نقش جهاد دانشگاهی در زیست بوم نوآوری و فناوری کشور

بازتعریف نقش جهاد دانشگاهی در زیست بوم نوآوری و فناوری کشور