مطالب مرتبط:
خدمت رسانی آستان قدس رضوی به سیل زدگان مشهد
خدمت رسانی آستان قدس رضوی به سیل زدگان مشهد
خدمات آستان قدس رضوی به مردم سیل زده مشهد | اختصاص 100 واحد رایگان در زائرشهر رضوی
مخبر بر بسیج همه جانبه امکانات برای کمک به سیل زدگان خراسان رضوی تاکید کرد
تاکید مخبر بر بسیج همه جانبه امکانات برای کمک به سیل زدگان خراسان رضوی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 اردیبهشت 1403 ساعت 17:252024-05-16حوادث

اقدامات آستان قدس رضوی برای کمک به سیل زدگان


از نخستین ساعات وقوع سیل در مشهد مقدس همکاران ما در صحنه حضور دارند و تمهیدات و اقدامات ویژه ای برای کمک به سیل زدگان در حال انجام است.

- ایسنا/خراسان رضوی مدیرعامل بنیاد کرامت رضوی گفت: از نخستین ساعات وقوع سیل در مشهد مقدس همکاران ما در صحنه حضور دارند و تمهیدات و اقدامات ویژه ای برای کمک به سیل زدگان در حال انجام است.

محمدحسین استادآقا از اسکان موقت سیل زدگان مشهدی در زائر شهر رضوی خبر داد و اظهار کرد: از چهارشنبه شب و پس از وقوع سیل و ایجاد خسارت با تمام توان در محدوده سیدی مشهد حاضر و به امداد رسانی پرداختیم.

وی افزود: در مرحله اول کامیون ها و بولدوزرهای سازمان عمران آستان قدس رضوی برای خدمت رسانی وارد منطقه شدند و تا پایان عملیات امداد در این محدوده حضور خواهند داشت.

مدیرعامل بنیاد کرامت رضوی بیان کرد: در اقدام بعدی اسکان فوری حادثه دیدگان در یک حسینیه و دو مسجد در محدوده سیدی با همکاری نهادهای مردمی و خادمیاران به انجام رسید و حدود 100 نفر اسکان اضطراری داده شدند.

استادآقا خاطرنشان کرد: به منظور تامین مایحتاج سیل زدگان از چهارشنبه شب توزیع غذای گرم، نان، صبحانه، آب معدنی و میان وعده در محل آغاز شده و پشتیبانی لازم نیز به انجام می رسد.


برچسب ها: مدیرعامل بنیاد کرامت رضوی - کمک به سیل زدگان - سیل زدگان - بنیاد کرامت رضوی - آستان قدس رضوی - رضوی - وقوع سیل
آخرین اخبار سرویس:

اقدامات آستان قدس رضوی برای کمک به سیل زدگان

اقدامات آستان قدس رضوی برای کمک به سیل زدگان