مطالب مرتبط:
همایش بزرگداشت امامزادگان فارس برگزار شد
آیین بزرگداشت دهه کرامت در دامپزشکی استان مرکزی برگزار شد
دومین یادواره شهدای معلم استان فارس برگزار شد
دومین یادواره شهدای معلم استان فارس برگزار شد
17 سینما در استان فارس در آینده ای نزدیک افتتاح می شود
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 اردیبهشت 1403 ساعت 04:052024-05-17سياسي

همایش بزرگداشت امامزادگان استان فارس برگزار شد


همزمان با ایام دهه کرامت، همایش بزرگداشت امامزادگان فارس و همراه با آیین تکریم و معرفی بقعه متبرکه حضرت شاهداعی الی الله شیراز برگزار شد.

- ایسنا/فارس همزمان با ایام دهه کرامت، همایش بزرگداشت امامزادگان فارس و همراه با آیین تکریم و معرفی بقعه متبرکه حضرت شاهداعی الی الله شیراز برگزار شد.

این مراسم شامگاه پنج شنبه، 27 اردیبهشت ماه با حضور جمعی از علما و مسئولان استان فارس و همچنین حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا عادل، معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه در حرم مطهر حضرت سیدعلاءالدین حسین(ع) شیراز برگزار شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه فارس در این مراسم گفت: در تقویم رسمی کشورمان، روز 5 ذی القعده به عنوان روز بزرگداشت امامزادگان نامگذاری شده است.

حجت الاسلام والمسلمین سیدعباس موسوی، وجود بقاع متبرکه را پایگاه هایی برای تحکیم ارزش ها و اعتقادات عنوان کرد و افزود: در استان فارس بیش از یک هزار و 400 بقعه متبرکه وجود دارد که باید قدردان این نعمت باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پایان بخش این مراسم تجلیل از جمعی از هیئت امنا و خادمان بقاع متبرکه استان فارس بود.

انتهای پیام


برچسب ها: امامزادگان - حجت الاسلام والمسلمین - اوقاف و امور خیریه - بزرگداشت - برگزار - فارس - مدیرکل اوقاف و امور خیریه
آخرین اخبار سرویس:

همایش بزرگداشت امامزادگان استان فارس برگزار شد

همایش بزرگداشت امامزادگان استان فارس برگزار شد