مطالب مرتبط:
دلایل برخی عدم دسترسی ها به داروهای اعصاب و روان
چرا داروهای اعصاب و روان کمیاب شده است
چرا داروهای اعصاب و روان کمیاب شده؟
چرا داروهای اعصاب و روان کمیاب شده است
شوک اعصاب خردکن آموزش و پرورش به برخی از دانش آموزان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 اردیبهشت 1403 ساعت 10:052024-05-19پزشكي

چرایی عدم دسترسی به برخی داروهای اعصاب و روان


روابط عمومی سازمان غذا و دارو دلایل برخی عدم دسترسی های مقطعی به داروهای اعصاب و روان را تامین نقدینگی شرکت های دارویی اعلام کرد.

- روابط عمومی سازمان غذا و دارو دلایل برخی عدم دسترسی های مقطعی به داروهای اعصاب و روان را تامین نقدینگی شرکت های دارویی اعلام کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روبط عمومی سازمان غذا و دارو ضمن تشکر از دغدغه و توجه انجمن های تخصصی حوزه سلامت روان درخصوص تامین داروهای بیماران اعلام کرد: سازمان غذا و دارو همواره در جهت دسترسی آسان بیماران به داروی مورد نیاز نهایت تلاش خود را به کار گرفته ولی با توجه به چالش هایی از جمله مشکل تامین نقدینگی شرکت های تأمین کننده، تولید برخی از داروها مثل کلومیپرامین و مدافینیل به تعویق افتاده که طی ماه جاری برطرف خواهد شد.

همچنین برخی داروها مانند ترازودون و دوکسپین به مقدار قابل توجهی نسبت به سال قبل تولید شده و در دسترس قرار گرفته است و تعدادی از داروها مثل ماپروتیلین، ریتالین و شربت ریسپریدون که اوایل سال 1402 دچار عدم دسترسی بوده از طریق واردات و تولید داخل در کنار به هم طور کامل تأمین شده است.

روابط عمومی سازمان غذا و دارو اعلام کرده است: این سازمان در جهت تأمین اقلام دارویی کشور به طور مداوم در حال تلاش و پیگیری بوده تا دارو هر چه سریعتر در دسترس بیماران و خانواده های ایش


برچسب ها: سازمان غذا و دارو - دارو - غذا و دارو - روابط عمومی سازمان - اعصاب و روان - شرکت های دارویی - دسترسی
آخرین اخبار سرویس:

چرایی عدم دسترسی به برخی داروهای اعصاب و روان

چرایی عدم دسترسی به برخی داروهای اعصاب و روان