مطالب مرتبط:
انتقاد تند روزنامه اصولگرا از فاجعه در انتخابات مجلس: جمع کردن این افتضاحات «بزرگ» می طلبد /حضور در اربعین مربوط به تتمه ایمان مردم است نه ما!
انتقاد تند روزنامه اصولگرا از فاجعه انتخابات مجلس: برای چیدن این رسوایی ها به «بزرگ ها» نیاز است/ حضور در اربعین مربوط به اوج ایمان مردم است نه ما!
حمایت جنجالی روزنامه جوان از مشارکت 8 درصدی در انتخابات مجلس تهران: اصولا در دور دوم شاهد چنین روندی هستیم/پیروز انتخابات ما هستیم
حمایت روزنامه جوان از مشارکت 8 درصدی در انتخابات مجلس تهران
حسین علایی: امام خمینی(س) حاکمیت را حق آحاد مردم می دانستند/ کاهش مشارکت مردم در انتخابات، یعنی اکثریت مردم سیاست های جاری کشور را قبول ندارند/ کسی که با رأی هشت درصد مردم به مجلس می رود که نماینده اکثریت مردم نیست
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 اردیبهشت 1403 ساعت 08:352024-05-13سياسي

انتقاد تند روزنامه رسالت از انتخابات مجلس : جمع کردن این افتضاح، یک آدم «بزرگ» می طلبد


«جمع کردن این افتضاحات، لجبازی ها و کینه ها، «بزرگ» می طلبد؛ کسی که بزرگی به او بیاید نه اینکه ادای بزرگان را دربیاورد.

کسانی که به واسطه قرار گرفتن در مناصب گوناگون در این چهل و چندسال بعد از انقلاب، - انتقاد تند روزنامه رسالت از انتخابات مجلس : جمع کردن این افتضاح، یک آدم بزرگ می طلبد جمع کردن این افتضاحات، لجبازی ها و کینه ها، بزرگ می طلبد؛ کسی که بزرگی به او بیاید نه اینکه ادای بزرگان را دربیاورد.

کسانی که به واسطه قرار گرفتن در مناصب گوناگون در این چهل و چندسال بعد از انقلاب، ظرفیت و وجاهتی به امانت دارند انگار دیگر امانتداران خوبی نیستند و اگر فکر عاجلی نشود این جبهه ضعیف تر خواهد شد.

مسعود پیرهادی سردبیر روزنامه اصولگرای رسالت، نوشت: دور دوم انتخابات، همواره کم فروغ تر و ضعیف تر از دور اول برگزار می شود؛ حالا در شرایطی که دور اول، مشارکت 25 درصدی داشتیم، فاجعه ای در مشارکت مثل روز جمعه دور از ذهن و پیش بینی ها نبود.

  اصرار دارم در این نوشته از فاجعه و بحران و قدری تحقیر استفاده کنم بلکه ککمان بگزد؛ شاید تکانی بخوریم و دست از این تغافل ها که غافلمان کرده برداریم؛ چه بسا تغییراتی ایجاد کردیم و مسائل را زیر فرش پنهان نکردیم.


برچسب ها: بزرگ - انتخابات مجلس - روزنامه رسالت - انتخابات - روزنامه - رسالت - مسعود پیرهادی
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد تند روزنامه رسالت از انتخابات مجلس : جمع کردن این افتضاح، یک آدم «بزرگ» می طلبد

انتقاد تند روزنامه رسالت از انتخابات مجلس : جمع کردن این افتضاح، یک آدم «بزرگ» می طلبد