مطالب مرتبط:
خطر جدی یک سرقت بنزینی؛ از کارت سوخت مراقبت کنید
هشدار سبد غذایی خانوار/ کالری مصرفی خانوارها روی خط خطر
خطر جدی یک سرقت بنزینی؛ از کارت سوخت مراقبت کنید
واکنش احساسی حامد بهداد به مرگ هوادارش+ عکس
خطر ناشی از آنفلوآنزای پرندگان چقدر است ؟
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 اردیبهشت 1403 ساعت 11:152024-04-29پزشكي

خطر مرگ؛ این چای گیاهی را ننوشید!!


یک چای گیاهی وجود دارد که افراد بسیاری به خاطر استفاده از آن دچار مسمومیت شده اند و به طرز باورنکردنی جان خود را از دست دادند! - یک چای گیاهی وجود دارد که افراد بسیاری به خاطر استفاده از آن دچار مسمومیت شده اند و به طرز باورنکردنی جان خود را از دست دادند! پس از گذراندن یک روز پر دغدغه خوردن یک لیوان چای بهترین معجون برای رفع خستگی و تجدید قوای جسمی است.

به جز چای معمولی که طرفداران زیادی دارد، برخی چای های گیاهی جنبه دارویی داشته و خواص آنها درمان بیماری های متعددی را موجب می شوند اما بر خلاف باورعموم همه چای های گیاهی پرخاصیت نبوده و مفید نیستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازنمناک، در میان چای های گیاهی نوعی چای وجود دارد که سبب ایجاد مسمومیت شده و کشنده می باشد، به طوری که خرید و فروش این چای در بسیاری از نقاط دنیا ممنوع اعلام شده است.

چای گیاهی که موجب مرگ می شود به گزارش سایت قطره و به نقل ازCNN خانمی به نام جی آستن درشهر فرانسیسکو آمریکا در اثر مصرف نوعی چای گیاهی در گذشت.

خبرها حاکی از آن است مردی در شهر سانفرانسیسکو نیز با مصرف برگ های چای همین شرکت تجاری دچار مسمومیت شده و به اورژانس بیمارستان این شهر انتقال داده شد.

به جز این دو مورد تا کنون تعداد زیادی از مردمان آمریکا در اثر مصرف این چای گیاهی به بیمارستان های این کشور مراجعه کرده اند.


برچسب ها: چای های گیاهی - گیاهی - مسمومیت - باورنکردنی - استفاده - درمان بیماری - گزارش
آخرین اخبار سرویس:

خطر مرگ؛ این چای گیاهی را ننوشید!!

خطر مرگ؛ این چای گیاهی را ننوشید!!