مطالب مرتبط:
فیلم/باز هم اظهاراتی جنجالی از بانکی پور: در قانون عفاف و حجاب پلیس اجازه بازداشت 5 گروه را دارد
فیلم/ باز هم اظهاراتی جنجالی از بانکی پور: در قانون عفاف و حجاب پلیس اجازه بازداشت 5 گروه را دارد
بانکی پور: بیش از 95 درصد افراد بی حجاب، غارت زده هستند/خارجی ها هم مشمول لایحه عفاف و حجاب می شوند؟
ببینید | جنجال سازی جدید نماینده مجلس روی آنتن تلویزیون: در قانون عفاف و حجاب پلیس اجازه بازداشت 5 گروه را دارد!
بانکی پور، نماینده مجلس: جریمه بی حجابی طی 3 هفته باید پرداخت شود/ در قانون عفاف و حجاب پلیس اجازه بازداشت 5 گروه را دارد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 اردیبهشت 1403 ساعت 20:152024-05-12فرهنگي

ارتباط ناگسستنی حجاب و عفاف با طراحی مد و لباس


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: اگر قرار است در حوزه عفاف و حجاب کار فرهنگی صورت گیرد یک بخش آن طراحی مد و لباس است.

- ایسنا/مازندران مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: اگر قرار است در حوزه عفاف و حجاب کار فرهنگی صورت گیرد یک بخش آن طراحی مد و لباس است.

احسان آهنگر بعد از ظهر امروز، یکشنبه در جلسه برنامه ریزی جشنواره استانی مد و لباس که در فرمانداری نوشهر برگزار شد، با اشاره به میزبانی شهرستان نوشهر در فعالیت های فرهنگی هنری و رسانه ای اظهار کرد: این شهرستان ظرفیت های زیادی دارد که حاصل حمایت دستگاه های اجرایی بخصوص فرماندار است.

وی با بیان اینکه جشنواره مد و لباس یک رویداد مهم استانی با محوریت نوشهر است، افزود: این جشنواره اواخراین ماه از 28 تا 31 اردیبهشت در نوشهر برگزار خواهد شد.

وی با تاکید بر اهمیت حوزه پوشاک و مد لباس، گفت: این موضوع در کشور ما اهمیت خاصی دارد و با توجه به مذهبی که داریم مسئله پوشاک و مد لباس ارزش دو چندانی پیدا می کند لذا نهایت دقت را باید داشته باشیم و در این میان دستگاه های فرهنگی نباید از این موضوع به راحتی گذر کنند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: اگر قرار است در حوزه عفاف و حجاب کار فرهنگی صورت گیرد یک بخش آن طراحی مد و لباس است و آن نگاه هایی که هماهنگ با فرهنگ ایرانی اسلامی


برچسب ها: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی - مد و لباس - فرهنگ و ارشاد اسلامی - مدیرکل فرهنگ و ارشاد - فرهنگ - فرهنگ و ارشاد - مازندران
آخرین اخبار سرویس:

ارتباط ناگسستنی حجاب و عفاف با طراحی مد و لباس

ارتباط ناگسستنی حجاب و عفاف با طراحی مد و لباس