مطالب مرتبط:
همایش زائران حج تمتع 1403 استان فارس
افزایش کیفیت و اختصاص سکوهای ورزشی در استان فارس
مراسم تکریم و معارفه ریاست دانشگاه فرهنگیان استان فارس
ظرفیت هتل ها و مراکز اقامتی استان فارس تکمیل شد
تصاویر/ ورود آیت الله اعرافی به همراه معاونین به مشهد برای شرکت در اجلاسیه مشترک مدیران حوزه های علمیه استان ها و مدیران کل تبلیغات اسلامی استان ها
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 اردیبهشت 1403 ساعت 10:502024-05-09ورزشي

خروج شهرآورد از استان فارس در حوزه اختیارات هیئت فوتبال نبود


سرپرست هیئت فوتبال استان فارس گلایه سرمربی تیم شهر راز را نامربوط دانسته و می گوید خروج یا عدم خروج شهرآورد شیراز از استان فارس، اصلا در حوزه اختیارات این هیئت نبوده است.

- ایسنا/فارس سرپرست هیئت فوتبال استان فارس گلایه سرمربی تیم شهر راز را نامربوط دانسته و می گوید خروج یا عدم خروج شهرآورد شیراز از استان فارس، اصلا در حوزه اختیارات این هیئت نبوده است.

باشگاه شهر راز شیراز در تاریخ 6 اردیبهشت طی نامه ای رسمی و در اعتراض به آنچه تبعیض بین دو تیم شیرازی عنوان شده بود، از سازمان لیگ درخواست کرد تا شهرآورد روز 19 اردیبهشت در استانی غیر از فارس برگزار شود.

ضمن اینکه سعید غلامزاده مربی تیم شهر راز در گفت وگو با ایسنا اعلام کرده بود که مساله خروج شهرآورد شیراز از استان فارس با وساطت مدیرکل ورزش و جوانان استان از دستور خارج شده است.

با این حال ستار زارع سرمربی تیم شهر راز پس از شکست در ورزشگاه حافظیه مقابل فجرسپاسی، دلیل عدم تحقق درخواست تیمش را پیگیری نشدن این درخواست توسط هیئت فوتبال فارس عنوان کرد.

سرپرست هیئت فوتبال استان فارس در این ارتباط به خبرنگار ایسنا گفت: تنها زمانی سازمان لیگ با خروج یک بازی از استان موافقت می کند که شورای تامین اعلام کند نمی تواند امنیت بازی را برقرار کند.


برچسب ها: استان فارس - استان - شهرآورد شیراز - شهرآورد - شهر راز - فارس - هیئت فوتبال
آخرین اخبار سرویس:

خروج شهرآورد از استان فارس در حوزه اختیارات هیئت فوتبال نبود

خروج شهرآورد از استان فارس در حوزه اختیارات هیئت فوتبال نبود