مطالب مرتبط:
قیمت گوشت قرمز امروز سه شنبه 4 اردیبهشت 1403
قیمت گوشت قرمز، امروز سه شنبه 4 اردیبهشت ماه 1403
فال حافظ روزانه امروز سه شنبه 4 اردیبهشت 1403 | اول نیت کن بعد فالتو بخون
تقویم همسران امروز سه شنبه 4 اردیبهشت ماه 1403 
خبر خوش هواشناسی برای پایتخت نشینان | تهران سه شنبه بارانی می شود
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1403 ساعت 11:002024-04-23سياسي

شنبه را قرمز نکنید


ابهام مجلس درباره تعطیلی شنبه ها یا پنجشنبه ها در حالی است که پیش از این رییس کمیسیون اجتماعی مجلس از موافقت اعضای این کمیسیون با تعطیلی پنجشنبه ها خبر داده بود؛ - اکنون اما به نظر می رسد مخالفت اتاق بازرگانی با این تصمیم، بر ابهام ها در این زمینه افزوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، همشهری در تیتر یک شماره امروز خود نوشت: درحالی که طی روزهای اخیر از مجلس خبر رسیده بود که کمیسیون اجتماعی با تعطیل شدن پنجشنبه ها موافق است، روز دوشنبه رییس این کمیسیون در گفت وگو با رسانه ها اعلام کرد با توجه به نظر مخالف اتاق بازرگانی ایران، به عنوان متولی اصلی تجارت خارجی کشور با تعطیلی پنجشنبه ها، جمع بندی به هفته آینده و پس از ارائه جوابیه استعلام اتاق بازرگانی از نهادهای مختلف در این زمینه، موکول شده است.

تصمیم گیری نهایی مجلس درباره تعطیلی شنبه ها یا پنجشنبه ها طی هفته آینده در شرایطی است که درصورت تصویب نهایی این موضوع در کمیسیون اجتماعی، گزارش مربوط به منظور طرح در نشست علنی، تقدیم هیأت رییسه مجلس خواهد شد.

در شرایطی که اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس و بخش قابل توجهی از کارشناسان تأکید دارند در تعطیل شدن پنجشنبه ها صرفا نباید ابعاد اقتصادی موضوع مورد توجه قرار گیرد، اتاق بازرگانی معتقد است چنانچه پنجشنبه ها تعطیل شود، درمجموع 4روز تعطیلی ب


برچسب ها: اتاق بازرگانی - شنبه - پنجشنبه - تعطیلی پنجشنبه ها - کمیسیون اجتماعی - کمیسیون - تعطیلی پنجشنبه
آخرین اخبار سرویس:

شنبه را قرمز نکنید

شنبه را قرمز نکنید