موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - همسان سازي حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - همسان سازي حقوق - تعطيلي شنبه - كميسيون اجتماعي - كميسيون اجتماعي مجلس - مجلس شوراي اسلامي - بازنشستگان كشوري - شهاب باران - خط دفاعي تيم ملي - هفته درختكاري - انصراف مديرعامل داماش - دفاع از سرحدات - وسايل گرمايشي منازل - رنگين كمان آتش - پليس اطفال و نوجوانان - ليگ كرواسي - خالد بن سلمان بن عبدالعزيز - انگشت نگاري - عوارض الكترونيكي - جلسه كميته انضباطي

مطالب مرتبط:
پیگیری راه اندازی هنرستان های شبانه روزی در خوزستان/ امسال 4 هزار معلم جذب می شوند
خط مسافری دریایی خرمشهر - بصره به زودی راه اندازی می شود
معلولان با راه اندازی کارزار، خواستار برکناری رییس سازمان بهزیستی شدند
بزرگترین شبکه آزمایشگاهی کشور در مشهد راه اندازی شد
معلولان با راه اندازی کارزار، خواستار برکناری رییس سازمان بهزیستی شدند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 اردیبهشت 1403 ساعت 00:402024-04-29اقتصادي

بزرگترین واحد تولید اسپری در تویسرکان آماده راه اندازی است


مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان همدان اعلام کرد: یکی از بزرگترین واحدهای تولیدی اسپری شیمیایی و بهداشتی در شهرستان تویسرکان آماده راه اندازی و افتتاح است.

- ایسنا/همدان مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان همدان اعلام کرد: یکی از بزرگترین واحدهای تولیدی اسپری شیمیایی و بهداشتی در شهرستان تویسرکان آماده راه اندازی و افتتاح است.

احمد شانیان در حاشیه بازدید از نمایشگاه اکسپو، با اشاره به مذاکرات نهایی انجام شده راه اندازی و افتتاح این واحد تولیدی در دهه تولید و تجارت اظهار کرد: با افتتاح فاز اول این طرح، همزمان فاز دوم طرح نیز با اشتغال 150 نفر کلنگ زنی و عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

وی تصریح کرد: این واحد صنعتی با ظرفیت تولید بیش از 400 نوع محصول یکی از بزرگترین خطوط تولید اسپری های بهداشتی و شیمیایی در کشور محسوب می شود.

شانیان افزود: این واحد در زمینی به مساحت 10 هزار مترمربع در شهرک صنعتی فرسفج و در زمینه تولید و بسته بندی چسب، قوطی سازی اسپری، ضدیخ و روغن ترمز فعالیت خواهد داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل صمت استان، مجموعه اصلی این واحد تولیدی در استان البرز فعال است و طرح توسعه این کارخانه در استان همدان فعالیت خواهد کرد.


برچسب ها: راه اندازی - تولید - صنعت، معدن و تجارت - بزرگترین - واحدهای تولیدی - تویسرکان - افتتاح
آخرین اخبار سرویس:

بزرگترین واحد تولید اسپری در تویسرکان آماده راه اندازی است

بزرگترین واحد تولید اسپری در تویسرکان آماده راه اندازی است