مطالب مرتبط:
بومی سازی جوهرهای نانو آنتی باکتریال خودکار در کشور
نیم درصد بودجه دستگاه ها به امن سازی زیرساخت های ارتباطات اختصاص می یابد
مجلس با متناسب سازی تقویم آموزشی کشور موافقت کرد
بومی سازی آزمایشگاه ها با اعتبار مالیاتی اپراتورهای ارتباطی/پیگیری ایجاد رشته «اینترنت اشیاء»
بسیاری از دستگاه ها به دنبال پیاده سازی قوانین سرزمین اصلی در مناطق آزاد تجاری هستند/ برخی از گزارش ها در زمینه ارائه بسته های سرمایه گذاری در مناطق آزاد با واقعیت همخوانی ندارد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403 ساعت 14:402024-05-15پزشكي

بومی سازی دستگاه آنالیزور ترکیبات بدن در کشور


یک شرکت دانش بنیان موفق به تولید دستگاه آنالیزور بدن بر پایه فناوری بیوالکتریک شده که در ارزیابی سلامت و تناسب اندام افراد به عنوان دستیاری برای کارشناسان پزشکان تغذیه و مربیان ورزشی عمل می کند.

- یک شرکت دانش بنیان موفق به تولید دستگاه آنالیزور بدن بر پایه فناوری بیوالکتریک شده که در ارزیابی سلامت و تناسب اندام افراد به عنوان دستیاری برای کارشناسان پزشکان تغذیه و مربیان ورزشی عمل می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دستگاه آنالایزر بدن بر پایه فناوری بیوالکتریک از محصولاتیک شرکت است که در زمینه طراحی و تولید تجهیزات کنترل کیفی، پزشکی ورزشی و پایش فعالیت می کند.

آنالایزر ترکیبات بدن (بادی کامپوزیشن) یک ابزار تخصصی جهت بررسی ترکیبات بدن است که با استفاده از تکنولوژی بیوامپدانس (Bioimpedance)، اطلاعات جامعی از وضعیت سلامتی افراد ارائه می دهد.

از نتایج آنالیزهای این دستگاه می توان در مراکز پزشکی، ورزشی و پایش سلامت جهت برنامه های تمرینی، تغذیه ای و برنامه های کاهش و یا افزایش وزن استفاده کرد.

دستگاه آنالایزر ترکیبات بدن با دارا بودن الکترودهای لمسی هشت نقطه ای چهار قطبی با الکترودهای شست قادر به اندازه گیری ترکیبات مختلف بدن از قبیل چربی، پروتیین و .


برچسب ها: سلامت و تناسب اندام - دستگاه - بیوالکتریک - شرکت دانش بنیان - آنالیزور - تناسب اندام - دانش بنیان
آخرین اخبار سرویس:

بومی سازی دستگاه آنالیزور ترکیبات بدن در کشور

بومی سازی دستگاه آنالیزور ترکیبات بدن در کشور