مطالب مرتبط:
مبارزه با قاچاق کالا در گلستان به نقشه راه پیشگیری نیاز دارد
اجرای چهار طرح مشترک تحقیقاتی بین المللی در حوزه علوم شناختی
جداول بودجه پایان اردیبهشت ارسال می شود اجرای طرح همسان سازی حقوق بازنشستگان از خرداد ماه
همکاری بین بخشی برای اجرای طرح تنبلی چشم ضعیف است
پیگیری سرنوشت اجرای طرح «ریال آف شور» در بانک مرکزی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 اردیبهشت 1403 ساعت 10:152024-05-13حوادث

اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز در مرزهای سیستان و بلوچستان


فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان از اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز به ارزش بیش از 173 میلیارد ریال توسط مرزداران استان خبر داد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان از اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز به ارزش بیش از 173 میلیارد ریال توسط مرزداران استان خبر داد.

سردار رضا شجاعی در تشریح این خبر گفت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مرزداران استان سیستان و بلوچستان موفق شدند، بیش از 173 میلیارد ریال کالای قاچاق را کشف کنند.

وی در این مرحله از طرح مقدار 500 کیلو 850 گرم انواع مواد مخدر تعداد 4 دستگاه خودرو توقیف و در این راستا تعداد 4 نفر قاچاقچی مواد مخدر دستگیر و 9 هزار و 569 نفر اتباع بیگانه غیر مجاز شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده مربانی استان در ادامه افزود: مرزداران این فرماندهی مستقر در سرتاسر مرزهای استان با اشراف اطلاعاتی و تشدید اقدامات کنترلی موفق شدند در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز ضمن توقیف 260 دستگاه انواع وسلیه و دستگیری 144 نفر در این رابطه، مقدار 268 هزار و 405 لیتر فرآورده های سوختی، تعداد 495 هزار و 985 عدد قرص هفت درد، تعداد 371 هزار و 400 عدد قرص روانگردان از نوع ترامادول، مقدار 5 تن 400 کیلوگرم مواد دخانی از نوع ناس، مقدار 2 تن 100 کیلوگرم انبه، تعداد 54 هزار قوطی مواد آتش زا را کشف ک


برچسب ها: سیستان و بلوچستان - مبارزه با قاچاق کالا - قاچاق کالا و ارز - مبارزه با قاچاق - بلوچستان - قاچاق کالا - کالا و ارز
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز در مرزهای سیستان و بلوچستان

اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز در مرزهای سیستان و بلوچستان