مطالب مرتبط:
پخش مستند «مسئله حجاب» به مناسبت سالگرد شهادت استاد مطهری + تیزر
سروش محلاتی: مصیبت بزرگی است که اندیشه های متحجرانه بدلی جای تفکر روشنگرانه مطهری را گرفته/ آیا امروز ما نیز مانند مطهری امر به معروف را می شناسیم و می شناساییم؟ آیا نهاد امر به معروف در جامعه ما بر مبنای اندیشه مطهری شکل گرفته و عمل می کند؟
آثار شهید مطهری تقدیم نسل جوان جامعه شود خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان
یکی از ویژگی های ازدواج در جامعه مدرن، بالا بودن نرخ طلاق است
وقتی شاگرد شیخ انصاری استاد را موعظه کرد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 اردیبهشت 1403 ساعت 12:452024-04-30سياسي

اهتمام به مسائل سیاسی جامعه و بندگی از ویژگی های استاد مطهری بود


مدیر خانه گفت وگوی آزاد دانشگاه لرستان گفت: اهتمام به مسائل سیاسی جامعه و عبودیت و بندگی خالصانه از ویژگی های استاد مطهری بود.

- ایسنا/لرستان مدیر خانه گفت وگوی آزاد دانشگاه لرستان گفت: اهتمام به مسائل سیاسی جامعه و عبودیت و بندگی خالصانه از ویژگی های استاد مطهری بود.

حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا خدایی در آیین تجلیل از برترین های آموزشی عضو هیأت علمی دانشگاه لرستان و اساتید پیشکسوت این دانشگاه که به مناسبت گرامیداشت روز معلم برگزار شد، بیان کرد: از مهم ترین خصلت های استاد مطهری، زبان شناسی قرآن از و زبان شناسی مخاطب بود.

عضو هیأت علمی دانشگاه لرستان با بازشماری خصوصیات شش گانه زبان شناسی مخاطب، جامع نگری در دین، مسأله محوری و تفکر انتقادی، روش اجتهادی در پاسخگویی شبهه ها، توجه و اهتمام به مسائل سیاسی جامعه و عبودیت و بندگی خالصانه را از ویژگی های استاد مطهری دانست.

وی با اشاره به سیر عقلی مباحث استاد مطهری و کتاب مسأله ی حجاب ایشان، مرکز ثقل و علت العلل خصلت های شش گانه مرحوم مطهری را روحیه عبودیت و بندگی آن معلم نمونه دانست و گفت: رعایت حریم شرع، تضرع، راز و نیاز در دل سحر و احترام به خانواده و پدر و مادر از ابعاد این عبودیت و بندگی شهید مطهری بود.


برچسب ها: دانشگاه لرستان - مسائل سیاسی - عضو هیأت علمی دانشگاه - دانشگاه - لرستان - زبان شناسی - استاد
آخرین اخبار سرویس:

اهتمام به مسائل سیاسی جامعه و بندگی از ویژگی های استاد مطهری بود

اهتمام به مسائل سیاسی جامعه و بندگی از ویژگی های استاد مطهری بود