مطالب مرتبط:
خاص ترین نسخه ژیان را هوش مصنوعی بیرون داد! (عکس)
راه اندازی اپراتور هوش مصنوعی در کشور / GPU هایتان را با اپراتور به اشتراک بگذارید
هوش مصنوعی مس می خورد؟/ ویدیو
تصویب سند هوش مصنوعی در کشور به کجا رسید؟
دور دوم انتخابات مجلس در کدام حوزه ها برگزار می شود
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 اردیبهشت 1403 ساعت 10:202024-04-28سياسي

رویدادهای کسب وکار جدید در حوزه های هوش مصنوعی برگزار می شود


رییس پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری از برنامه ریزی برای برگزاری رویدادهای کسب وکار جدید به صورت آنلاین با همکاری دانشگاه ها و پژوهش سراهای آموزش وپرورش خبر داد و گفت: - ایسنا/چهارمحال و بختیاری رییس پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری از برنامه ریزی برای برگزاری رویدادهای کسب وکار جدید به صورت آنلاین با همکاری دانشگاه ها و پژوهش سراهای آموزش وپرورش خبر داد و گفت: برگزاری این رویدادها موجب آشنایی نسل جوان، دانش آموزان و دانشجویان با مشاغل جدید می شود.

اسماعیل پیرعلی 9 اردیبهشت ماه با حضور در دفتر ایسنا، با اشاره به اینکه در دور اول سفر رییس جمهور به چهارمحال و بختیاری، از دو منبع معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و سازمان برنامه و بودجه 45 میلیارد تومان اعتبار مصوب شد، اظهار کرد: سهم سازمان برنامه و بودجه تخصیص و جذب شد، اما سهم 50 درصدی معاونت علمی و فناوری تخصیص داده نشد، البته در سال جدید همچنان پیگیر مصوبه دور اول سفر هستیم.

وی افزود: در دور دوم سفر هشت میلیارد تومان برای زیرساخت اراضی واگذاری و توسعه پروژه های اصلی و متمم ساختمان شامل آزمایشگاه ها، فضای کلین روم، آی سی تی مصوب شد که پیگیر تخصیص این اعتبار نیز هستیم.


برچسب ها: چهارمحال و بختیاری - سازمان برنامه و بودجه - چهارمحال - پارک علم و فناوری - بختیاری - برنامه و بودجه - سازمان برنامه
آخرین اخبار سرویس:

رویدادهای کسب وکار جدید در حوزه های هوش مصنوعی برگزار می شود

رویدادهای کسب وکار جدید در حوزه های هوش مصنوعی برگزار می شود