مطالب مرتبط:
فیلم| کشف پیکر 35 شهید دیگر در محوطهٔ بیمارستان الناصر خان یونس
کشف پیکر 51 شهید دیگر در خان یونس
روز 201 طوفان الاقصی| کشف 51 پیکر دیگر در خان یونس
واکنش اسراییل به گورهای دسته جمعی خان یونس
ویرانی عجیب در خان یونس غزه + عکس ها
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 ساعت 10:402024-04-24حوادث

کشف پیکر 51 شهید دیگر در خان یونس


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، سازمان امدادرسانی غزه اعلام کرد که روز سه شنبه پیکر 42 شهید در محوطه بیمارستان «الناصر» در شهر خان یونس و پیکر 9 شهید نیز در دیگر مناطق این شهر کشف شده است.

- سازمان امدادرسانی غزه خبر داد که با کشف پیکر 51 شهید دیگر در شهر خان یونس، تعداد شهدای تفحص شده در بیمارستان الناصر و دیگر مناطق این شهر به 324 مورد رسید.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، سازمان امدادرسانی غزه اعلام کرد که روز سه شنبه پیکر 42 شهید در محوطه بیمارستان الناصر در شهر خان یونس و پیکر 9 شهید نیز در دیگر مناطق این شهر کشف شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری شهاب، به گفته این سازمان، با کشف پیکر این تعداد، مجموع شهدایی که در این مجتمع بیمارستانی و دیگر مناطق خان یونس تفحص شده اند، به 324 شهید افزایش یافت.

بیشتر بخوانیدکشف گور دسته جمعی در بیمارستان الناصر خان یونسسازمان امدادرسانی غزه همچنین گفت که پیکر 30 شهید شناسایی شده است و نیرو های امدادی همچنان در حال جست و جو برای یافتن دیگر مفقودین هستند.

این سازمان دو روز پیش گزارش داد که بعد از عقب نشینی نیرو های اشغالگر از برخی مناطق نوار غزه، هزاران فلسطینی در این مناطق مفقود شده اند و سرنوشتشان معلوم نیست.


برچسب ها: خان یونس - بیمارستان - امدادرسانی - سازمان - پیکر - شهید - یونس
آخرین اخبار سرویس:

کشف پیکر 51 شهید دیگر در خان یونس

کشف پیکر 51 شهید دیگر در خان یونس