مطالب مرتبط:
ضرورت تقویت زیرساخت های سلامت در کشور
سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس: درمورد واردات خودروی برقی فقط شعار می دهیم / استراتژی خاصی در این خصوص نمی بینم / ایستگاه های تامین برق در سطح شهر بسیار محدود است؛ ابتدا باید زیرساخت ها فراهم شود
خط دوم آبرسانی سد درودزدن به شهر صدرا انجام شد
نگرانی پنتاگون از «تقویت» روابط روسیه و کره شمالی
استاندار مازندران: گروه های مردمی اقامه نماز جماعت باید تقویت شوند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 اردیبهشت 1403 ساعت 15:552024-05-01ورزشي

زیرساخت های ورزشی شهر صدرا تقویت می شوند


در نشست صمیمی مدیرکل ورزش و جوانان فارس با جمعی از مدیران شهری و ورزشکاران شهر صدرا شیراز مواردی نظیر تقویت زیرساخت های ورزشی صدرا مطرح شد و درباره آن تصمیم گیری های لازم انجام شد.

- ایسنا/فارس در نشست صمیمی مدیرکل ورزش و جوانان فارس با جمعی از مدیران شهری و ورزشکاران شهر صدرا شیراز مواردی نظیر تقویت زیرساخت های ورزشی صدرا مطرح شد و درباره آن تصمیم گیری های لازم انجام شد.

رحیم خداجو، مدیرکل ورزش و جوانان فارس امروز، 12 اردیبهشت ماه با جمعی از ورزشکاران و مربیان و همچنین تعدادی از اعضای شورای شهر صدرا دیدار و گفت گو کرد.

در این دیدار هرکدام از ورزشکاران مطالبات و دغدغه های خود را بیان کردند.

در این نشست خداکرم فیروزمند، رییس کمیسیون فرهنگی؛ اجتماعی؛ ورزشی و حقوقی شورای اسلامی صدرا از تخصیص اعتبار خرید یک دستگاه اتوبوس برای انتقال ورزشکاران به مسابقات و مصوبه کمک 500 میلیون تومانی به مدال آوران و ورزشکاران مسابقات ملی و بین المللی خبر داد.

رییس کمیسیون عمران و سرمایه گذاری شورای اسلامی صدرا هم در این نشست با اشاره به ظرفیت خوب صدرا برای سرمایه گذاری در حوزه ورزش گفت: با روی کار آمدن شورای فعلی بر سرکار فقط 2 زمین چمن مصنوعی در شهر صدرا با جمعیت بالای 200 هزار نفر بود که طی مصوبه شورا 7 زمین چمن دیگر به بهره برداری رسید و اکنو


برچسب ها: مدیرکل ورزش و جوانان فارس - ورزش - زیرساخت های ورزشی - ورزشکاران - ورزش و جوانان - مدیرکل ورزش - شهر صدرا
آخرین اخبار سرویس:

زیرساخت های ورزشی شهر صدرا تقویت می شوند

زیرساخت های ورزشی شهر صدرا تقویت می شوند