مطالب مرتبط:
لفاظی وزیر دفاع انگلیس در واکنش به تحریمش از سوی ایران
وزیر دفاع انگلیس به تحریم ایران واکنش نشان داد
واکنش وزیر دفاع انگلیس به تحریم ایران
واکنش وزیر دفاع انگلیس به تحریم ایران
وزیر دفاع انگلیس به تحریم ایران واکنش نشان داد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 اردیبهشت 1403 ساعت 09:502024-05-04بين الملل

واکنش کاردار ایران به اظهارات وزیر دفاع انگلیس


کاردار ایران در لندن در واکنش به اظهارات وزیر دفاع انگلیس گفت: اگر انگلیس و آمریکا فکر می کنند که تجاوزشان امنیت را برای آنها و متحدان (رژیم اسراییل) به ارمغان می آورد، - کاردار ایران در لندن در واکنش به اظهارات وزیر دفاع انگلیس گفت: اگر انگلیس و آمریکا فکر می کنند که تجاوزشان امنیت را برای آنها و متحدان (رژیم اسراییل) به ارمغان می آورد، کاملاً نادان هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید مهدی حسینی متین در پیامی در شبکه مجازی ایکس نوشت که بریتانیا با آغاز حملات هوایی غیرقانونی به خاک یمن از ژانویه گذشته، خود را به هدف قانونی برای اقدامات دفاعی یمنی ها تبدیل کرده است.

اگر انگلیس و آمریکا فکر می کنند که تجاوزشان امنیت را برای آنها و متحدان (رژیم اسراییل) به ارمغان می آورد، کاملاً نادان هستند.

وزیر دفاع انگلیس اخیرا در اظهاراتی ضد ایرانی مدعی شده بود که ایران مسؤول بسیاری از بی ثباتی های منطقه ای از طریق شبکه غیرقانونی نیابتی از جمله حماس، حزب الله و انصارالله، گروه های مقاومت مرتبط با ایران و حملات مستقیم آنها است .

همچنین وزارت امور خارجه ایران روز پنجشنبه اعلام کرد در اقدامی متقابل هشت فرد و پنج نهاد انگلیسی را به دلیل اقدامات عامدانه در حمایت و تسهیل اقدامات رژیم صهیونیستی از جمله در ارتکاب اعمال تروریستی علیه صلح و امنیت منطقه


برچسب ها: وزیر دفاع انگلیس - انگلیس و آمریکا - انگلیس - وزیر دفاع - اظهارات - ایران - دفاع
آخرین اخبار سرویس:

واکنش کاردار ایران به اظهارات وزیر دفاع انگلیس

واکنش کاردار ایران به اظهارات وزیر دفاع انگلیس