مطالب مرتبط:
کشف و توقیف محموله 6 میلیاردی کالای قاچاق درشهرضا
توقیف موتورسیکلت های غیرمجاز در نمایشگاه جنجالی
118 هزار لیتر سوخت قاچاق در میرجاوه توقیف شد
لحظه توقیف 15 دستگاه موتور سنگین قاچاق از یک نمایشگاه
توقیف محموله 10 تنی روغن قاچاق در مراغه
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 اردیبهشت 1403 ساعت 16:252024-04-22حوادث

از کشف 56 کیلو حشیش تا توقیف موتورسیکلت 15 میلیاردی قاچاق


در اخبار کوتاهی که از سوی مرکز اطلاع رسانی پلیس فارس در اختیار رسانه ها قرار داده شده است، اخباری نظیر کشف 56 کیلو حشیش در عملیات مشترک پلیسی، - ایسنا/فارس در اخبار کوتاهی که از سوی مرکز اطلاع رسانی پلیس فارس در اختیار رسانه ها قرار داده شده است، اخباری نظیر کشف 56 کیلو حشیش در عملیات مشترک پلیسی، توقیف موتورسیکلت 15 میلیارد ریالی قاچاق و واژگونی پراید با یک کشته و 3 زخمی مشاهده می شود.

جانشین فرمانده انتظامی استان فارس از کشف 56 کیلوگرم حشیش در عملیات مشترک پلیس فارس و تهران بزرگ خبر داد و گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در راستای اقدامات مبارزه ای با عناصر اصلی قاچاق و در پی تعامل سازنده اطلاعاتی با پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ، مطلع شدند قاچاقچیان در سطح شهر شیراز اقدام به تهیه، توزیع و فروش مواد مخدر می کنند.

یوسف ملک زاده ادامه داد: موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس قرار گرفته و با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، محل نگه داری آن در یکی از محله های شهر شیراز مورد شناسایی قرار گرفت.

وی اظهار کرد: مأموران ضمن هماهنگی قضایی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از یک منزل، 56 کیلوگرم مواد مخدر از نوع حشیش کشف و در این خصوص یک قاچاقچی را نیز دستگیر کردند.


برچسب ها: پلیس مبارزه با مواد مخدر - مبارزه با مواد مخدر - توقیف موتورسیکلت - مرکز اطلاع رسانی - پلیس - پلیس فارس - مواد مخدر
آخرین اخبار سرویس:

از کشف 56 کیلو حشیش تا توقیف موتورسیکلت 15 میلیاردی قاچاق

از کشف 56 کیلو حشیش تا توقیف موتورسیکلت 15 میلیاردی قاچاق