مطالب مرتبط:
احداث 40 بازار جدید میوه و تره بار تا پایان سال 1403
احداث 40 میدان میوه و تره بار جدید تا پایان سال 1403
بهره برداری از40 بازار جدید میوه و تره بار تا پایان سال جاری
مهم ترین هدف بانک سینا در سال 1403 جذب منابع و افزایش سهم بازار است
مهم ترین هدف بانک سینا در سال 1403 جذب منابع و افزایش سهم بازار است.
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 اردیبهشت 1403 ساعت 09:502024-05-07اقتصادي

احداث 40 بازار جدید میوه و تره بار تا پایان سال 1403


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مهدی بختیاری زاده، مدیرعامل سازمان میوه و تره بار شهرداری تهران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در سال 1402 به صورت میانگین 45 درصد قیمت محصولات میوه و تره بار با میانگین سطح شهر فاصله داشت، - مدیرعامل سازمان میوه و تره بار شهرداری تهران از احداث 40 بازار جدید میوه و تره بار تا پایان سال 1403 خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مهدی بختیاری زاده، مدیرعامل سازمان میوه و تره بار شهرداری تهران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در سال 1402 به صورت میانگین 45 درصد قیمت محصولات میوه و تره بار با میانگین سطح شهر فاصله داشت، یعنی این اندازه کالا را ارزان تر به دست مردم رساندیم.

برخی شاید تصور کنند که کیفیت پایین تر آمده، اما طبق آمار موجود، کیفیت نه تن ها پایین نیامده بلکه ارتقا هم داشته است.

وی افزود: طبق آمار، نزدیک به 30 درصد میزان مراجعات به میادین افزایش یافته و این افزایش اقبال مردم بیانگر بالا بودن کیفیت محصولات است.

از سوی دیگر میزان محصولی هم که عرضه شده در سال 1402 بالاتر از سال قبلش بوده است.

در اسفند 1402 برخلاف سنوات قبل که بیش از 20 درصد افزایش را داشتیم، با اقدامات به موقع سازمان میادین و تدابیر شهردار تهران هیچ افزایش قیمتی را نداشتیم.


برچسب ها: میوه و تره بار - تره بار - شهرداری تهران - میانگین - میوه - مدیرعامل - مهدی بختیاری
آخرین اخبار سرویس:

احداث 40 بازار جدید میوه و تره بار تا پایان سال 1403

احداث 40 بازار جدید میوه و تره بار تا پایان سال 1403