مطالب مرتبط:
فرونشست زمین و ترک خوردگی های عجیب نقش جهان و تخت جمشید
مصوبه عجیب دولت برای واردات 2 هزار دستگاه اتوبوس به مناسبت اربعین!+سند
حل پرونده 7 هزار سند زمین در قشم پس از 51 سال
ورود عجیب و خنده دار بازیکن تعویضی به زمین بازی / فیلم
2811 هکتار زمین اشتباهی به نام یک شرکت تعاونی شده است/ سند مالکیت باطل شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 اردیبهشت 1403 ساعت 16:402024-05-06سياسي

ابطال سند یک زمین خواری عجیب


پس از پیگیری های گسترده صورت گرفته، اسناد مالکیتی که به اشتباه صادر شده بود باطل شد و سند مالکیت دو هزار و 640 هکتار از این اراضی به نام دولت جمهوری اسلامی ایران اخذ گردید و ما بقی نیز در دستور کار قرار دارد.

- رییس کل دادگستری استان تهران گفت: در اقدامی عجیب اما واقعی؛ یک شرکت تعاونی 2 هزار و 811 هکتار از اراضی که به اشتباه به نامش شده بود را پس نمی داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه خبرنگاران؛ القاصی رییس کل دادگستری استان تهران با اشاره به اقدامات صورت گرفته در زمینه تعیین تکلیف و ساماندهی اراضی ملی و دولتی و به طور مشخص صدور اسناد مالکیت برای پلاک ثبتی 38 اصلی موسوم به خجیر، گفت: بر اساس پیگیری های انجام شده و مصوبات شورای حفظ حقوق بیت المال و تشکیل کارگروه های متعدد، طی هفته گذشته سند مالکیت حدنگار و تک برگ به مساحت چهار هزار و 251 هکتار از اراضی موسوم به خجیر که در مجاورت شهر های تهران و پردیس قرار دارد، به نام دولت صادر شد.

وی افزود: این اراضی که بخش مهمی از اراضی پلاک 38 اصلی خجیر هستند و دربردارنده اراضی مناطق حفاظت شده محیط زیست، اراضی و تاسیسات و ساختمان های مرکز تحقیقات جهاد کشاورزی، بخشی از اراضی ملی و منابع طبیعی و همچنین بخشی از بستر رودخانه جاجرود و سد ماملو می باشند، پیش از این همواره مورد تعرض، دست بُرد و طمع زمین خواران بودند.


برچسب ها: رییس کل دادگستری استان - دادگستری استان تهران - رییس کل دادگستری - دادگستری استان - مالکیت - اسناد مالکیت - دولت جمهوری اسلامی ایران
آخرین اخبار سرویس:

ابطال سند یک زمین خواری عجیب

ابطال سند یک زمین خواری عجیب